LV RU
www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Lai sazvanītu šo iestādi kā minimums ir jāgada 20min savienojums ar klientu konsultantu. Uz e-pastiem atbildes pārsvarā var saņemt pēc vienas dienas vai vēlāk, e-pasti, protams, ir ļoti formāli un, ja ir jauni jautājumi, tad visdrīzāk atbilde netiks saņemta.
Savas pakas gaidu jau trešo nedēļu, katru reizi konsultants Saka-rīt piegādās, ja nē, nākamnedēļ.
Es saprotu, ka piegādes kavējas, utt, bet vai nebūtu loģiski un pareizi, ja Rindas kārtībā tiktu piegādātas tās pakas, kur cilvēki jau gaida ilgi?
Par vienu sūtījumu ir jau samaksāts, esmu gan bez preces, gan bez naudas. Nezinu, ko darīt.

11.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 11.01.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru.

Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa

Papildināts . 11.01.2021

Labdien.
05815049295220 un 05815051660661.

Papildināts . 13.01.2021

Kad tiks piegādāti sūtījumi?
Šodien saņēmu sms par citas pakas piegādi, kuras preces tika pasūtītas pagājušās nedēļas beigās.
Nu,kā tas nākas,ka preci,ko gadu jau no decembra vidus nesaņemu, bet jauno piegādāsiet?!

.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes