LV RU
www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Divas nedēļas nevar atvest ledusskapi, uzrāda ka atrodas kaut kur pārkraušanas punktā, bet vakar izsekojot sūtījumu, parādās, ka prece tiek atgriezta uz veikalu. Neko nepaskaidro un neinformē par preces atgriešanu uz veikalu. Vairāk nevēlos izmantot dpd.

30.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 30.12.2020

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs atsūtīt sūtījuma numuru un situācijas aprakstu uz [email protected] vai arī nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru.

Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa

Papildināts Janka112211 03.01.2021

Pāris dienas atpakaļ sazvanot veikalu uzzināju, ka kurjers ir sabojājis preci, tāpēc tā tika atgriezta uz veikalu. Sūtījuma numurs 05757897828233

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 04.01.2021

Labdien!

Paldies, ka esat iesūtījuši izsekošanas numuru!

Ja sūtjums ir bijis bojāts, tad turpmākā komunikācija DPD tiks veikta ar internetveikalu - apstākļu noskaidrošanai.
Par jaunas preces saņemšanu aicinam Jūs sazināties ar internetveikalu.

Lai izdevusies diena!
Ar cieņu,
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Janka112211 12.01.2021

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes