www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Mans pasūtījums tika nodots kurjerim 24. Novembrī, pagāja sešas dienas un es internetveikalam, kurā veicu pasūtījumu vaicāju, vai var atsūtīt sūtījuma numuru, lai varētu izsekot dpd mājaslapā. Izsekojot secināju, ka mans pasūtījums ir piegādāts Madonas viršos, kaut gan biju norādīJusi uz Madonas maximu xx. Labi, tas jau ir sīkums.. Izrādās sūtījums ir piegādāts 25. Novembrī, tagad ir 1. Decembris. Un man nav nekādas ziņas, par to, ka es varu izņemt savu sūtījumu. Zvanīju uz dpd un uz manu jautājumu atbildēja nelaipni noskaņota sieviete, kas norādīja, ka tās lietas jārisina rīt. Vienkārši ko? . Paldies, dpd, par skaisto dienu!

01.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 02.12.2020

Labdien!

Informējam, ka Jūsu sūtījums sākotnēji ir reģistrēts piegādei uz Paku Bodes punktu Virši Madonā, no nosūtītāja puses.
Paku Bodes punkta sūtījumu varat saņemt arī ar pasi vai Id karti, vai arī ar saņemto PIN kodu.
Papildus lūdzam Jūs iesūtīt uz [email protected] datumu un telefona numuru no kura tika veikts telefona zvans, sarunas ieraksta analīzei.

Pateicamies par sapratni!

Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes