www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Ļoti ne rekomendēju sadarboties ar Dpd Latvija bizness klientiem.

Gada laika ir radušies zaudējumi 600 eiro apmērā, tas saistīts ar to ka piegādāja preci sabojājot to un savas vainas ne atzina. Kā arī precei ar noteikto svaru pieliek kg un uzreiz tiek aprēķinātā paaugstināta pārvadājumu maksa.

Mēģinot atrisināt šos jautājumus ar menedžeri, kur sastopos no viņa puses rupju un ne korekto attiecību pret bizness klientu. No viņa teikta pie visa vienmēr ir vainīgs klients jo viņu serviss ir viss labākais.

Galīgi ne iesaku ja jums ir patstāvīgi pārvadājumi saistīties ar viņiem
dpd Latvija sirsnīgi iesaku apmācot savus menedžerus kā risināt problēmas un kontaktēties ar klientiem

24.11.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 25.11.2020

Labdien!

Pateicamies par Jūsu ziņu!

Tomēr, lai varētu veikt situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs atsūtīt sūtījuma numuru vai rēķina numuru, kur ir nepareizi aprēķinātas summas; kā arī iesūtīt telefona numuru un uzņēmuma nosaukumu, kura vārdā tika veikts zvans, lai pārbaudītu pieejamās sarunas ar kolēģi.
Gaidīsim Jūsu iesūtīto informāciju uz e-pastu [email protected].

Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes