LV RU
www.sudzibas.lv DPD Slikts servis

DPD - Slikts servis

Viecu pasūtijumu veikalā kuri izmanto DPD kurjeru. Viss sākās ar to kad 30 decembrī man zvana kurjers kad ir gatavs man piegādāt sūtijumu, bet es šajā dienā nevarēju saņemt tādēļ sarunājām uz 4. Janvāri. Es reiķinoties kad man 4 janvārī būs kurjers ņēmu brīvu dienu darbā. Kad iepriekš runājam pa telefonu viņš man solija piezvanīt 4 janvāra rītā. Visu rītu gaidu zvanu tā arī nesagaidu, izlēmu pats piezvanīt. Kurjers pacēla un teica tā- diemžēl mēs šodien nevarēsim piegādāt jūsu sūtijumu, jo nevaram to noliktavā atrast. Tad mēs sarunājām kad rīt atvedīs 5.janvārī un viņš man zvanīšot no rīta. Tā pienāk 5 janvāra rīts un no zvana ne miņas, es ņemu un pats zvanu, kur ir mans sūtijums? Uz šo es saņēmu brīnišķīgu atbildi tas ir kau kur noliktavā pazaudēts, tad es sāku domāt kā var pazaudēt 8 kastes ar mēbelēm + madraci 1.40/2m, bet labi sarunājām kad rīt tiešām būs. Tad pienāca 6. Janvāra rīts un man zvana kad šodien saņemšu sūtijumu. Tas mani iepriecinājā jo beidzot ilgi gaidītais sūtijums ir klāt, bet atkal nav labi, jo mēbeles ir bet madracis nav. Es prasu kur madracis man kurjers atbild pazudis es prasu kā var pazust 2m garš madracis. Uz to viņš man nevarēja atbildēt teica lai zvanu uz dpd. Kā jau visi zin dpd normāli mirstīgie cilvēki sazvanīt nevar. Un kur ir mans madracis? Centos zvanīt- nekā, rakstiju ēpastu ar neatbild. Kādam vēl tā ir bijis kad kurjers pasaka kad tava paka ir pazudusi sēdi un gaidi?

09.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T

Komentāri (1)

Life_is_life 09.01.2021

Shausmas...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes