www.sudzibas.lv DPD Slikts piegādes serviss

AtrisinātaDPD - Slikts piegādes serviss

5.01.2024 atnāca sms no dpd, ka mana paka tiks piegādāta tuvāko dienu laikā. Šo paku uzreiz pārsūtiju uz dpd paku skapi, jo zināju ka nevarēšu būt mājas darbadienā, kad paka tiks atsūtīta.
Šodien 8.01.2024 atnāk no veikala ziņa, ka manu paku sūta atpakaļ jo neesmu bijusi mājas, lai to saņemtu. Man nekādas sms, ne zvana no dpd kurjera nebija vai sms par pin koda saņemšanu nebija.
Sanāk manu paku bez manas piekrišanas vienkārši aizsūtīja atpakaļ un čakars tālāk ir man jo jāraksta uz veikalu, lai nesūta naudu atpakaļ bet suta paku atpakaļ man jo neesmu to vispār ne redzējusi, ne saņēmusi, neko.
Zvanīju uz dpd klientu apkalpošanas centru un tur pateica, ka redz ka esmu 5.01.2024 pārsūtījusi paku uz dpd paku skapi, bet šo informāciju dpd kurjers nav saņēmis un tādēļ izlēma, ka nosūtīs atpakaļ veikalam šo paku.
Zinot to ka veikals h&m ļoti ilgi suta savus sūtījumus, es laicīgi pasūtīju lai man šīs nedēļas beigas jau būtu ko uzvilkt uz noteikti fotosesiju, bet dēļ dpd kurjera un to ka viņš nav saņēmis manu informāciju par paku tagad man ir jāatceļ visa fotosesija.
Un čakars ka jāraksta uz veikalu lai nesūta naudu atpakaļ bet suta paku man jo man steidzami viņu vajag.

Ļoti nesmuka izdarība no dpd puses. Vismaz būtu piezvanījuši man un pārjautājusi par paku-kur atstāt? Bet tāda zvana, ne sms nebija.

Un šī nav pirmā reize, ka kurjers neredz ka esmu pārvietojusi paku uz dpd skapi lai vieglāka saņemšana man būtu un nebūtu jāsēž visu dienu mājas un jāgaida paka. Šādi jau gadījās ka neredzēja kur atstāt paku, bet tur kurš jērs piezvanīja un paprasīja-vai esmu mājas vai atstāt paku skapī? Un tad atrisinājās ar to ka paku ielika skapi bet viņš arī nebija saņēmis informāciju ka esmu pārvedusi paku uz dpd skapi.

Ja jūs dpd nevarat apvienot šo sistēmu-pārcelt paku uz dpd skapi tad ne piedāvājiet tādu opciju un vienkārši strādājat kā kurjers atved uz noteikto adresi vai atved uz citu, ja klients ir pats palūdzis.

08.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 09.01.2024

Labdien!

Informējam, ka sūtījums vakar pirmo reizi tika nodots uz piegādi uz Paku Skapi. Diemžēl tehnisku iemeslu dēļ tas nedarbojās un sūtījumu nebija iespējams tajā ievietot. Šodien sūtījums ir atkārtoti nodots uz piegādi uz Paku Skapi. Līdz ko sūtījums būs ievietots nodalījumā, saņemsiet īsziņu ar pieejas kodu.

Atzīstam, ka saziņas procesā ar Jums, esam identificējuši DPD Latvija darbinieka kļūdas - nepareiza sūtījuma dzīvescikla informācijas nolasīšana un attiecīgi sniegts maldīgs ziņojums par sūtījuma statusu. Par kļūdām ir informēti atbildīgie darbinieki.

Pateicamies par sapratni un ceram uz turpmāku veiksmīgu sadarbību!

Ar cieņu
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 13.03.2024

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Tomēr visi mēģinājumi tika ignorēti, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes