LV RU
www.sudzibas.lv DPD Sabojāja manu preci

AtrisinātaDPD - Sabojāja manu preci

Sveiki vēršos pēc palīdzības, sūtīju bērnu ratiņus sieviete caur Dpd vairāk ka mēnesi atpakaļ. Dpd kurjers redzēja ka iepakojam ratiņus teica ka viss labi un iesvieda viņus mašīnā ar tādu agresiju bija rupjš un nelaipns. Un nākošā diena zvans rati ir saplesti un vaino mani par sliktu iepakojumu. Bet ka tas var būt ja kurjers stāv blakām es domāju ka viņi saplīsa tad kad viņš iemeta viņus mašīnā. Nu man nav ne rati ne atlīdzības jo vaino tikai mani. Man raudat gribas jo ratiņi bija dārgi man bija jātvanojas meitenei par ratiem un bija jāatgriež atpakaļ nauda. A Dpd neko nedara. Vaino tikai mani un tas ir arī viss. Ko just ieteiktu man darīt. Kur lai griezos. Jo no viņiem nav nekādas jēgas 😥😥😥😥jo man nav rati vairāk ka mēnesi esmu 4 bērnu mamma pārdevu ratus lai nopirktu mazākus, jo bez ratiņiem esmu ka bez rokam. Un ja pat viņi atgādā tos saplestos es taču vairs nevaru ne bērnu vedat neko. Un savus ratus atpakaļ es neesmu saņēmusī. Vērsīšos policija par to ka ir nozagta mana prece.

07.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 08.04.2021

Labdien!

Informējam, ka gala lēmums un atbilde Jums ir sniegta e-pastā.
Papildus, atvainojamies, ka saistībā ar pieaugošajiem apjomiem DPD termināļos, ir kavējusies Jūsu sūtījuma atgriešana.

Ar cieņu,
DPD Latvija

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Rasma Čemme 08.04.2021

Paldies ratus esmu sanemusi nekas nav saplests .bet esmu saruktinata mani rati ir sakrapeti🤬😥

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes