www.sudzibas.lv DPD Prece netika nosūtīta

AtrisinātaDPD - Prece netika nosūtīta

Preci gaidīju vairāk kā divas nedēļas.
Paka bija jānogādā no Latvijas uz Norvēģiju. Gaidīju divas nedēļas. Beidzot man atnāk e-pasts un SMS ka paka tika piegādāta. Viss super un jauki. Tagad meklēju kur ir mana paka. Bet nekur nav. Sazvanīju iestādi kas izsūtīja sūtījumu. Tikai tad man paziņoja ka paka nevis ir nogādāta man bet atpakaļ sūtītajam. Jo par cik paka ejot ārpus Eiropas savienības, itkā esot jānorāda per. kods. Kas tika iesniegts tai pašā dienā. Bet sūtītajam esot teikuši, ka tam esot laiks divas dienas. Pēc apmaiņas ar e-pastiem izrādās ka tik un tā paka esot automātiski atgriezta sūtītajam.
Ļoti slikts serviss.

05.10.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 06.10.2023

Labdien!

Apstrādes kļūdas dēļ diemžēl sūtījums tika nosūtīts atpakaļ nosūtītājam.
Aicinām sazināties ar nosūtītāju un vienoties par sūtījuma atkārtotu izsūtīšanu, ja tas vēl ir aktuāls.

Patiesi atvainojamies, ka radušās kļūdas rezultātā ir sagādātas neērtības!

Ar cieņu
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 19.01.2024

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes