www.sudzibas.lv DPD Piegādes serviss/kurjera pakalpojumi

DPD - Piegādes serviss/kurjera pakalpojumi

Divas dienas pēc kārtas netiek piegādāta paciņa ar kurjera starpniecību. Iemesls sms veidā - kurjers nevarot piekļūt manai adresei, nākamajā dienā - paciņas saņēmējs neesot bijis uz vietas. Sākšu ar to, ka šī nav pirmā reize! Mani dati arī šoreiz - gan adrese, gan telefona nr. - viss ir norādīts pareizi. Ja nebūtu pareizs telefona nr. , vai tad es vispār saņemtu 8: 00 no rīta sms ar informāciju un noteikto laiku, kad paciņa tiks piegādāta? Attiecīgi - noteiktajā stundā, kad plānojas piegāde, vaktēju telefonu, skatos pakas statusu - atkal nekā. Paka pēkšņi atrodas jau šķirošanas centrā. Man zvans nav bijis, kurjers nav bijis un esmu bez sūtījuma. Nu kā tā var būt? Protams, otrajā reizē arī zvanu uz Dpd info tālruni (starp citu, tajā pašā stundā, kad vajadzēja būt paciņai) , - atvainošanos nesaņēmu, tikai kaut kādu dīvainu iemeslu, kāpēc kurjers nav bijis. Es nedzīvoju sūnu ciemā un es strādāju no mājām - kā varu nebūt klāt paciņas saņemšanas brīdī, ja man tā pat netiek atvesta? Palīdzēt man Nepalīdzēja zvana laikā, - pati mājaslapā pārvirzīju paciņu uz tuvāko pickup punktu - ceru to tomēr saņemt. Sviests! Kad šis beidzot mainīsies?

14.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 14.07.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

E

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes