DPD - Piegādes serviss, kas nespēj piegādāt sūtījumu
Tika veikts sūtījums (nr. 1322943527138) ar paredzēto piegādi uz adresi 23. oktobrī. Ceturtdienas rītā saņemu sms, ka sūtījums tiks piegādāts laikā no 10:17-11:17. Gaidu un sagaidu sms, ka sūtījums ievietots skapī, ko nav izdevies to piegādāt. Lieki teikt, ka nekādu zvanu nesaņēmu. Papildus varu arī pieminēt, ka precīzi šāda pati situācija notika arī nedēļu iepriekš ar diviem sūtījumiem.
Zvanu, rakstu, jautāju, kas notiek? Konsultanti atbild, ka notikusi kļūda šķirošanas procesā. Sola, ka kurjers savāks sūtījumu no pakomāta un piegādās uz adresi tajā pašā vai nākamajā dienā.
Piektdien saņēmu sms, ka sūtījums ievietots citā pakomātā. Atkal zvanu, atkal sola piegādi uz adresi tajā pašā dienā. Gaidu, nekā. Lūdzu izpalīdzēt draugiem - aizbraukt uz pakomātu pēc sūtījuma (izsekošana uzrāda, ka sūtījums joprojām ir tur), jo saprotu, ka no kurjera to nesagaidīšu. Pakomāts tukšs.
Brīvdienās, protams, neviens nestrādā, neko nepiegādā.
Pirmdien jau laicīgi skatos līdzi, redzu pie izsekošanas kurjeru, kas brauc un tuvojas adresei. Kad redzu, ka ir jau mājas pagalmā, saņemu sms, ka paka atkal ievietota skapī. Atkal zvanu, rakstu. Un atkal tik atvainojas, sola, ka kurjers paku piegādās adresē. Vispār vairs tādām lietām neticu, atkal sūtu kādu pakaļ sūtījumam uz pakomātu (~ plkst. 17:00) un tas, protams, atkal tukšs. Izsekošana uzrādīja, ka sūtījumu no pakomāta izņēma tikai plkst. 21:02, kas absolūti nesakrīt ar realitāti.
Zvanu, rakstu. Viena konsultante atbild, ka tā nevar būt, jo sūtījumam jābūt skapī. Savienošot ar departamentu, kas atbild par maršrutiem. 15 min gaidu savienojumu, nekā. Zvanu atkārtoti no jauna - atbild, ka departamentam jau beidzies darba laiks un neviens neko nevar pateikti. Tikai to, ka redz, ka sūtījums ir pie kurjera un ar mani sazināsies nākamajā dienā.
Nākamajā dienā saņemu zvanu, ka jāgaida, tuvākajās dienās paka tiks piegādāta, jo tā atrodas šķirošanas punktā un nomet klausuli.
Zvanu atkal un no cita konsultanta jau saņemu informāciju, ka sūtījums jau ir nodots nosūtīšanai atpakaļ nosūtītājam. Neko vairs nevar palīdzēt, kārtējais "atvainojamies".
Skaidrs ir, ka pašiem uzņēmumā nekas nav skaidrs. Katrs sniedz savu informāciju. Nekādas vienotas sistēmas, acīmredzot. Kurjers dara ko un kā grib. Pats vari iet ****, jo tavu sūtījumu DPD nepiegādās un maksā vai nemaksā par mājas piegādi - tāda neeksistē.
Vēlāk, daloties ar nervu bendes stāstu draugiem, izrādās, tā tāda ierasta prakse un daudzi jau sen DPD neizvēlas.
Paldies par neko, DPD!
Labdien!
Lūdzam norādīt komentārā vai privātā ziņā, pilnu, korektu sūtījuma numuru, lai varam veikt piegādes apstākļu pārbaudi un sniegt Jums atbildi.
Ar cieņu,
DPD
Pievienot komentāru