DPD - Pazaudē preces un tad čakarē klientus
Sadarbojos ar DPD kā uzņēmums. Biju viņu klients, bet viņi pazaudēja preci ko klients bija pasūtijis paši savā noliktavā. Klients zvanīja dusmīgs sakot ka prece pēc izsekošanas jau mēnesi atrodas DPD noliktavā un DPD nevar viņam ne ar ko palīzēt. Sazinājos ar DPD, uzzināju, ka man pašam ir jāseko līdzi katrai precei lai tā nolāk līdz klientam, jo DPD neziņo, ja ir pazaudējuši piegādes procesā. Kā arī to, ka prasa ļoti daudz jāutājumus, prasa arī foto pirms iepakošanas, tad arī ar iepakotu preci foto, jo tie ir obigāti jātaisa par katru preci ko sūtat un vēl citas lietas. Ja visu nevar izpildīt tad viss tā arī paliek, nekādas kompensācijas vai atbildības no DPD puses. Kad pajautāju ko nozīmē gramatiski nepareizi uzrakstīts vārds noteikumos, tad tā vietā lai izlabotu vai kā man lika vienkārši vēlreiz pārlasīt visus viņu noteikumus Daudz ar e-pastiem kur vienkārši tiek noignorēti visi mani jautājumi un tā vietā atbidlēts kaut kas nesakarīgs ar lietu vai jautājumiem. Līdz ar to sadarbība tika pārtraukta. Neiesaku nevienam uzticēties ka DPD jūsu preci piegādās vai arī uzņemsies kādu atbildību, ja pēdējais ieraksts būs viņu noliktavā reģistrēta.
Pievienot komentāru