www.sudzibas.lv DPD Pakas pazūdīšana

DPD - Pakas pazūdīšana

Sākumā 18.03.31 pakomātā es nevarēju izsniegt paku, kuru iepriekš samaksāju caur internetu. Pakomātā nebija uzlīmes... Un es nevarēju to tur nosūtīt. Es piezvanīju Dpd, un man teica, ka jāiet uz apavu veikalu, es devos turp un reģistrēju paku tur. Tagad ir pagājušas 3 nedēļas. Pirmo reizi kad es zvanīju Dpd man atbildēja un lūdza aprakstīt paku. Teica, ka piezvanīs, ja radīsies problēma, taču neviens neatzvanīja. Un turklāt nākamajā nedēļā 3 dienas Dpd neatbildēja uz zvaniem un pameta tos, zvanot no dažādiem numuriem. Šonedēļ Dpd man atbildēja, bet atkal neko neteica. Paka ir ceļā 3 nedēļas, un mums nav ne mazākās nojausmas, kas ar to notika, un dpd uzņēmums rada iespaidu, ka viņiem šī situācija absolūti nerūp. Līdz nedēļas beigām mēs rakstīsim kolektīvu sūdzību par iekasēšanu ar visiem, kurus skar šis pakalpojums.

08.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 08.04.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts nikkusha 09.04.2021

05757954612837- pakas numurs un arī kommentarā pievenoju svitrkodu.

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 14.04.2021

Labdien!

Aicinām Jūs iesūtīt sūtījuma satura aprakstu un sūtījuma satura vērtību apliecinošu dokumentu uz [email protected], lai tiktu veikta padziļināta pārbaude.

Patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Ar cieņu,
DPD

N

Komentāri (1)

N nikkusha 09.04.2021

Pakas nr: 05757954612837

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes