DPD - Nesaprotams serviss
Tātad, 8.01 veikts pasūtījums no internetveikala, sen jau nodots kurjeram un jau cik ilgi (no 13.01) pie sūtījuma izsekošanas man rāda, ka tas ir Rīgā, kaut kur nebūtībā. Jūs vēlaties, lai visi klienti jūs šobrīd saprot, jo esat noslogoti. Pakas piegāde solītajā laikā ir jūsu atbildība un kur nu vēl var būt runa par pakas pazaudēšanu.
Atbilde no
DPD Support
Pārstāvja atbilde
26.01.2021
Labdien!
Saistībā ar to, ka sūtījums pašlaik atrodas DPD terminālī, lūdzam Jūs sazināties ar DPD Klientu apkalposanas nodaļu telefoniski - 67387284 - vai e-pastā uz [email protected], lai precizētu trūkstošo informāciju un vienotos par sūtījuma saņemšanas datumu.
Paldies!
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (2)
Nezinu vai tas, ka ļoti neatlaidīgi visur Jums rakstīju vai vienkārši sakritība, bet burtiski tikko savu sūtījumu esmu saņēmusi. Paldies!
Labdien!
Pateicamies par ziņu!
Lai izdevusies diena!
DPD