www.sudzibas.lv DPD Melo par sūtījuma statusu, vienkārši nepiegādā sūtījumu

AtrisinātaDPD - Melo par sūtījuma statusu, vienkārši nepiegādā sūtījumu

Dpd - noteikti neizvēlieties saņemt lielizmēra sūtījumus ar šī uzņēmuma palīdzību. Jo tie vienkārši stāvēs noliktavā, un nekur nekustēsies.
Īpaši pārsteidz tas, ka uzņēmums klaji melo, ka uz tiem norādīts nepareizs indekss. Man norādītājā dienā kopā bija jāsaņem 5 pakas - 2 mazizmēra un 3 lieli smagi iepakojumi. Man tika piegādātas tikai mazās paciņas, uz kurām ir noradīts pareizs indekss - tieši tāds pats kā uz lielajām, jo sūtītājs ir viens.
Neatlaidība man ļāva šo uzņēmumu tomēr sazvanīt - klientiem saziņā ar dpd - nu nekā ērta un vienkārša. Uz manu e-pastu un mājas lapā iesniegto ziņojumu 0 atbildes. Saprotu, ka šis ir noslogots laiks, bet ne jau ar melošanu jārisina problēmas.
Sazvanot klientu centru 1. Reizi - nācās klausīties melus, ka uz pakas norādīts nepareizs indekss.
2. Reizi sazvanot zvanu centru - saņēmu vēl vienus melus, ka sūtījuma statuss tikšot noteikti izlabots, bet tas joprojām stāv kāds bijis "nekorekts pasta indekss uz pavadlapas: sūtījums atgriezts terminālā" - un tas arī viss - man kā klientam nav nekādu iespēju saņemt savu sūtījumu! Man nav iespēju kaut kur vērsties! Man nav iespēju saņemt savu sūtījumu! Piedāvāju aizbraukt pakaļ pati, ja jau viņi nevar man atvest - nē, šāda iespēja nav iespējama. Iespējams ir tikai tas, ka nevar saņemt sūtījumu un neviens neko ar to nedara.

12.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 15.02.2021

Labdien!

Lai varētu identificēt Jūsu sūtījumus un veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts LasmaL 15.02.2021

Domāju, ka pietiks ar to, ka 1) esmu vairākkārt nosaukusi numurus pa tālruni, 2) nosūtījusi tos e-pastā un 3) arī jūsu uzņēmuma vietnē esošajā iesniegšanas veidlapā, uz ko neesmu saņēmusi nekādas atbildes. Uzņēmums nav izvēlējies pareizu taktiku. Klienti visvairāk vēlas, lai viņiem būtu zināma informācija par piegādes statusu, kad to īsti gaidīt. Ja pa tālruni tiek solīta piegāde - "rīt noteikti piegādāsim" - saņēmējs pielāgo savus plānus, gaida katru dienu noteiktajā adresē. Šis noteikti ir noslogots laiks. Bet vai DPD rīkojas pareizi, ja turpina pieņemt jaunus pasūtījumus, kamēr acīmredzami netiek galā ar esošajiem...

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 15.02.2021

Sveicināti!

Tikai ar DPD izsekošanas numuru ir iespējams identificēt Jūs kā sūtījuma saņēmēju, veikt sarunas ierakstu analīzi un pārrunas ar iesaistītajiem darbiniekiem.
Lai veiksmīgi atrisinātu radušos situāciju, aicinām Jūs iesūtīt izsekošanas numuru komentārā vai arī nosūtīt mums privātu ziņu ar Jūsu sūtījuma datiem.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts LasmaL 15.02.2021

Un kur Jums var nosūtīt šo privāto ziņu, kur var saņemt arī atbildi?

Sūdzība veiksmīgi atrisināta LasmaL 16.02.2021

Sūtījumu beidzot esmu saņēmusi. Novēlu DPD sakārtot savu ziņošanas sistēmu tā, lai klientiem vairs nebūtu jāmeklē sūdzēšanās iespējas.

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes