www.sudzibas.lv DPD Ļoti slikts serviss

DPD - Ļoti slikts serviss

Pilnīgs info trūkums. Sūtījums bija jāsaņem 15.01. Šodien ir 29.01. Tieši divas ned. Kavējums.28.01. Saņēmu ziņu ka kurjers būs no plkst.16.50-18.50. Ok cilvēks speciāli sēdēja majās gaidīja. Protams no kurjera ne vēsts un atkal nekāda info. Kad atvēru pakas izsekošanu izrādījās ka tā nemaz nav nodota kurjeram! Šodien atkal atnāca ziņa ka kurjers būs konkr. Laikā, tā laikam būs jāgaida līdz pavasarim! Pēdējā reize kad izmantoju šī kantora pakalpojumus. Visiem silti iesaku izmantotot citus piegādes veidus. Starp citu ar Omnivu nebija nekādu problēmu, ja arī kavējas tad tiek laicīgi paziņots un kavēšanās ir maks. Divas dienas.

29.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 29.01.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

M

Komentāri (2)

S Sūdzība lv 29.01.2021

Ja nesūdzās, tad par tevi neliekas ne zinis. Man arī šobrīd paciņa kaut kur mistiski iesprūdusi- "ceļā" jau 4 dienas līdz terminālim ceļo. Ja meklē pēc paciņas nr., tad rāda, ka paciņu dpd nepaz nav saņēmis. tad nafig tādu sūtījumu izsekošanu un īsziņu sūtīšanu, ja nekas no tā nefunkcionē.

D DPD Support Pārstāvja atbilde 29.01.2021

Labdien!

Aicinām arī Jūs norādīt izsekošanas numuru, lai varētu precizēt Jūsu sūtījuma statusu.

Paldies!

Ar cieņu,
DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes