www.sudzibas.lv DPD Lēna piegāde

DPD - Lēna piegāde

Pasūtīju preci 10.01.21, intertveikalā rādās, ka prece nodota kurjeram 14.01. , taču preci neesmu saņēmusi joprojām (25.01.21) , lai gan viņu mājaslapā ir teikts, ka piegāde tiek veikta 1-2 darba dienu laika. Absurds. 7 darba dienu laikā nevar piegādāt paku, ņemot vērā, ka par piegādi maksāju pati un šī piegāde ir paredzēta ar kurjeru! Saprotu, ka pakomāti varbūt ir pārpildīti, bet nejau kurjers līdz mājām nevar atvest Rīgā. No Ķīnas atnāk ātrāk sūtījums nekā te! Ļoti slikts apkalpošanas serviss.

25.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 25.01.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

K

Komentāri (2)

I Ieva Adamsone 25.01.2021

Es arī pasūtīju 10.01 un līdz šim brīdim kurjers nav atbraucis. Sazvanīt reserved nav iespējams uz e-pastiem neatbild. DPD palīdzēt nevar, ja nezinu sūtījuma numuru.

D DPD Support Pārstāvja atbilde 25.01.2021

Labdien!
Lai pārbaudītu sūtījuma statusu tiešām būs nepieciešams DPD sūtījuma izsekošanas numurs.
Lūdzam pārbaudī, vai uzņēmums, kur esat veikusi pasūtījumu ir Jums sniedzis pakas numuru -izsekošanai.

Paldies!

Ar cieņu,
DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes