www.sudzibas.lv DPD Kurjerpiegāde

DPD - Kurjerpiegāde

Otro reizi mēneša likā saskaros ar to, ka sūtījuma piegādes laiki netiek ievēroti.
Atnāk sms, ka sūtījumu piegādās no 19: 00-22: 00. Kurjers zvana 16: 00, ka ir klāt. Paskaidroju, ka neesmu uz vietas, bet būšu pēc 30 min, parelēli izjautāju, kur kurjers dodas tālāk, un vai nevaram kaut-kur satiktie vai varbūt viņš atpakaļceļā var ievraukt? Saņēmu atteiku ar paskaidrijumu, ka tad viņš kavēs citad piegādes! Tas, ka mana piegāde ir randomā laikā nevienu neuztrauc! Rupji, ar zemu servisa līmeni, labprāt neizmantotu Dpd pakalpojumus, diemzel daudzi veikali ir tos izvelejusies pec noklusejuma.

15.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 16.12.2022

Labdien!

Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā ar DPD!

Atbilstoši sistēmā pieejamai informācijai, Jums tika nosūtīta īsziņa ar plānoto piegādes laiku 22:09-00:09, kas diemžēl bija kļūdains, jo šādā laikā sūtījumu piegādes neveicam, un tāpēc kurjers ar Jums sazinājās agrāk.
Redzam, ka sūtījums tika veiksmīgi vakar piegādāts.

Pateicamies par Jūsu sapratni un ceram uz veiksmīgu sadarbību turpmāk!

Ar cieņu
DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes