www.sudzibas.lv DPD Krāpšana - Sola piegādāt, pakalpojumu nesniedz, sūtījumu neatdod

AtrisinātaDPD - Krāpšana - Sola piegādāt, pakalpojumu nesniedz, sūtījumu neatdod

DPD paņēmis sūtījumu un to nepiegādā.
Nav iespējams saņemt nekādu informāciju par pakas piegādi. Vienīgais telefons kuru var sazvanīt ir jaunu sūtījumu nodošanu. Ja uzņēmums nespēj sniegt pakalpoju, ir krimināli pieņemt jaunas pakas, pirms nav piegādātas esošās. Reāli notiek ir svešas mantas pieturēšana jau 2 nedēļas, kas rada zaudējumus, jo apstādināts projekts, kurā šis sūtījums ir nepieciešams. Nav saprotams kā rīkoties tālāk.
Uz pieteikumiem internetā neatbild, telefons nav sazvanāms.
Esmu gatavs pats braukt pakaļ uz termināli pēc pakas, bet bez pieteikšanās paku draud neizsniegt.
Vai jāraksta prasība par kaitējuma kompensāciju?

09.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 13.04.2021

Labdien!

Ja sūtījums joprojām nav Jums piegādāts, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā, lai varam veikt padziļinātu izpēti un sniegt Jums skaidrojumu.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts Juris S 13.04.2021

Izskatās, ka sūtījums ir pazudis vai nozagts, jo nekādā no saziņas veidiem DPD neatbild. sūtījuma # 0581 5040 6456 79

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 14.04.2021

Labdien!

Sūtījuma 05815040645679 piegāde ir reģistrēta uz šodienu - 14.02.
Lūdzam sagaidīt informāciju no kurjera!

Atvainojamies par sūtījuma piegādes kavējumiem!

Ar cieņu,
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Juris S 14.04.2021

Tas bija traki, bet beigās paku atrada un piegādāja.

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes