www.sudzibas.lv DPD Krāpšana, slikts serviss

DPD - Krāpšana, slikts serviss

Labdien!
02.04 no Jysk tika nodotas paciņas kurjeram.
06.04, zvana kurjers, Saka, ka manas divas pakas nevar atrast, ja neatradīs, dos man ziņu, jo tikai divas pakas nevedīs, jo man ir jāveic apmaksa ar bankas karti saņemot preci. Tajā pašā dienā 06.04 zvana cits kurjers un Saka, ka piegādās man divas lielās pakas, kurās ir mēbeles. Labi, paciņu saņēmu un apmaksāju pilnu summu (arī par tām pakām, kuras man nav) no šī kurjera pēkšņi uzzinu, ka liel gabarītā preces ved citi kurjeri, mazās pakas citi - murgs! Tālāk centos sazvanīt kurjeru, kas zvanīja no rīta, lai nodotu ziņu, ka 2 pakas saņēmu un var vest mazās pakas - kurjers neceļ klausuli.
Sazvanīt Dpd ir nereāli. Cik tur strādā darbinieku zvanu centrā? Pieci? Stundu gaidīju līnijā, plus divas reizes Dpd vienkārši pārtrauc sarunu un nomet klausuli.
Dpd atvainojās - atvainošanās man neinteresē, man neinteresē, ka dpd ir daudz darba, jo interesanti, ka katru dienu Dpd man brauc garām mājām un preci manu ievest nevar! Šodien ir jau 13.04 un mans pasūtījums nav, Dpd Saka, lai gaida, tuvākajās dienās būs. Kas ir tuvākās dienas? Pēc nedēļas? Ja būtu zinājusi, ka sīkumus piegādā atsevišķs kurjers, nemaz nebūtu sīkumus pasūtījušie, būtu aizgājusi uz veikalu nopirkt!
Briesmīga attieksme, lūdzu, izvērtējiet savu kapacitāti, pirms ņemiet vairāk pasūtījumus, ja šonedēļ nebūs mana prece, griezīšos Ptac, jo tas nav nopietni, ka samaksāju par preci, samaksāju par piegādi, man tās preces nav un Dpd šo situāciju vispār nemāk komentēt.
Tas ir zem katras kritikas. Tad ir jāņem vairāk darba spēka vai vienkārši nekropļojiet tirgu un pametiet to. Tas, ka nav laika, vai esat noslogoti - nav attaisnojums! Strādājiet pa naktīm un brīvdienām, ja netiekat galā!
Ikea gan man visu piegādāja noteiktos laikos, bez entajām epopejām.
Piemirsu. Preci nevar piegādāt Rīgā! Kas tad vispār notiek ar piegādēm ārpus Rīgas? Gaidām 3 mēnešus vai dāvinām Dpd naudu? :)

14.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 16.04.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes