www.sudzibas.lv DPD Klientu atbalsts, informācija

AtrisinātaDPD - Klientu atbalsts, informācija

Bija paredzēta sūtījuma saņemšana 14.03.2024. Nesaņēmu nevienu zvanu, īsziņu vai epastu, par neizdevušos piegadi. Zvanu, lai uzzinātu, kas ir ar manu sūtījumu un ziņo, ka man ir zvanīts. Kaut mēģinu teikt, ka man nav neviens saņemts zvans vai informācija, par piegādes mēģinājumu un kāpēc, lai es teiktu ko tādu, man Saka, ka esmu saņēmusi zvanu. Prasu, vai ir pareizais numurs, it kā ir pareizais.
Pirms tam biju rakstīJusi whatsapp arī. Uz jautājumiem nevar atbildēt, Saka, ka man zvanīja, rīt piegādās. Prasu, vai varu kaut kā nodrošināt pieģadi rīt, veikt kādu darbību no savas puses. Saka, nav iespējams, gaidiet zvanu. Prasu, vai varu kaut kā ar kurjeru sazināties pēc īsziņas saņemšanas - nevarot. Beigās jau kļuvu izmisusi, pasaku, labi, gaidīšu tad rīt un ceru, ka saņemšu kādu zvanu. 15.03.2024 - neviena īsziņa, neviens epasts, neviens zvans. Zvanu vēlreiz, zinu, ka sievietei pretī es jau nepatīku, jo zvana beigās met klausuli nost un nemēģina sniegt atbildes uz jautājumiem vai piedāvāt risinājumu, ko meklēju jebkādu. Informē mani, ka sūtījums šodien nav paredzēts. Saku, kā tā var būt, ja vakar pa telefonu ziņoja, ka šodien būs un arī whatsapp pēc tam man atbildēja, ka šodien būs sūtījums. Informē, ka nebūs. Saku, ka vakar whatsapp arī uzrakstīja, ka kurjers bija zvanījis uz nepareizu tel nr, kamēr telefonzvanā man 100% Saka, ka man tika zvanīts. Prasu, vai varu pati aizbraukt savākt? Nevarot, jo jāiesniedz forma līdz 12.00. Prasu, kad būs sūtījums, Saka, gaidiet, ar jums sazināsies. Prasu, kad sazināsies? Vai sūtījums rīt var būt? Atbild, ka terminālis nestrādojot sestdienās un svētdienās. Prasu, vai tad pirmdien var piegādāt? Atbild atkal, ar jums sazināsies. Prasu, kas ar mani sazināsies un kad tieši? Uz ko man atbild, ka jāpaskatās sūtījums un tad sazināsies. Vaicāju, vai var paskatīties informāciju zvana laikā kamēr runājam? Nevarot. Saku labi, paskatieties sūtījumu un tad variet atzvanīt? Uz ko saņemu atbildi, "es jums nezvanīšu atpakaļ, tā būs kolēģe no citas nodaļas". Prasu labi, vai varu gaidīt zvanu tad stundas laikā piemēram? Gaidiet zvanu. Sarunas laikā, es minēju, ka nevainoju viņu, bet tas nav nopietni, ja vakar nav nekāda komunikācija, Sola piegādi šodien un atkal nekāda komunikācija nav un man šis sūtījums ir nepieciešams. Beigas informēju, ja man neatzvanīs, es turpināšu vienkārši zvanīt un interesēties kur mans sūtījums ir palicis. Uz ko atbild labi, un nomet klausuli.

15.03.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 15.03.2024

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu un darbinieku rīcības izvērtēšanu, lūdzam Jūs privātā ziņā atsūtīt DPD sūtījuma numuru un telefona numuru no kura tika veikti zvani DPD Klientu apkalpošanas nodaļai.

Ar cieņu,
DPD

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Miki123 15.03.2024

Sveicināti! Vēlos jūs informēt, ka pēc mana lūguma, atzvanīja no citas nodaļas ļoti jauka meitene un sniedza visu nepieciešamo informāciju par manu sūtījumu un plānoto piegādi. Ta kā pašlaik varu teikt, ka uz šo brīdi situācija ir atrisinājusies, bet sākotnējais klientu apkalpošanas serviss bija nepieņemams un es DPD neizmantotu vairs, ja man būtu jebkad jārunā ar tādu klientu atbalstu vēlreiz.

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes