LV RU
www.sudzibas.lv DPD DPD un Tele2

DPD - DPD un Tele2

DPD ir tiešām "fantastiska" firma Latvijā. Fantastiska pēdiņās.
Grūti spriest kura ir labāka - DPD vai Tele2, varbūt abas strādā vienoti.

Situācija -vēlējos pāriet no Bites uz Tele2, jo tur tika piedāvāts zemāks tarifs. Super, sarunājām dienu un adresi (mana darba vieta) uz kurieni kurjeram ir jābrauc. Pienāk konkrēta diena, es strādāju un gaidu zvanu. Darba laiks no 9:00 - 18:00. Visas dienas garumā zvana nav. Aizbraucu mājās, nikna, neizpratnēs. Domāju, sagaidīšu nākamo dienu un tad sākšu zvanīties. Pienāk 20:12 un BRĪNUMS man zvana kurjers, kas atrodās Rīgas otrā pusē, pie manas darba vietas.
Viņam esot nodota informācija, ka sūtījumu ir jāpiegādā no 18:00 - 22:00. Kaut ar Tele2 puisi vispār par to runā negāja. Labi sarunāju ar kurjeru, ka viņš atbrauks uz manu darba vietu nākamajā dienā ap pulkt. 11:00 līdz 12:00. Un kas notiek? Viņš neatbrauc tajā laikā.
Es nevaru aprakstīt, ko es tajā dienā izjutu.
Tātad, es strādāju un ap 13:30 uzrastīju kurjeram sms, kur viņš ir, kad būs? Atbildi, protams, nesaņēmu. Aizgāju 14:00 pusdienās un apmēram pēc 10 min. man zvana kurjers, ka viņš ir klāt. Es neko viņām neteicu, vienkārši parastījos un aizgāju prom.
Takā uz to stāsts beidzās. Protams pie Tele2 es nepārgāju, jo Bite ir super malašī, reaģēja ātri un pierunāja mani palikt. :)
Smieklīgākais ir tas, ka man draugs arī nolēma pāriet pie Tele2. Tā pati procedūra ar kurjeru. Vienīgais piegāde mājās un no 18:00 - 22:00. Un varat iedomāties, kas notika? Kurjers neatbrauca un pat nepiezvanīja. Šodien, joprojām, mans draugs ir bez sūtījuma un bez informācijas, kas notiek. Interesanti, kā tas viss beigsies.

Kad DPD firmai ir jāapkalpo fiziskās personās, viņi izsturās pret cilvēkiem kā pret sū..., bet kad jāapkalpo juridiskās, viņi ir gatavi pučot, drīzāk, laizīt viņiem piekto vietu.

An

Komentāri (7)

Ventilators 09.06.2017

Laikam pēdējos divus mēnešus 100% DPD kaut kas nav kārtībā. Pat sazinoties, paziņo "Neesam šo sūtījumu nemaz apstrādājuši" un klusums, gaida, kamēr klients ierosinās, kā risināt problēmu. :)

Malači DPD.

Em Emīls 11.06.2017

Vajag iet uz Tele2 pa taisno, jo man ar Tele2 nekad nav bijušas problēmas, tikai ar Bite, kas pirms vairākiem gadiem čakarēja cilvēkus un pēkšņi ir "cita" kompānija. LMT ir slikta attieksme , kad pie viņiem ved ierīci uz remontu. (mana pieredze protams)

Bi biznesaklients 13.06.2017

Ai, nu, ar kurjeriem gadās visādi. Mums arī Bite līgumu veda, veda un neaizveda laikā. Nācās sarunāt, ka paši aizejam uz salonu pakaļ. Neorganizētība kurjeru darbā ir daudzām firmām.

Pacco_al 19.06.2017

Jā tā nu viņš ir arī man nācies ir saskarties ar pilnīgu vienaldzību pret klientu fiz.personu. Žēl

Li Lietotajs992 20.03.2018
Slikts serviss

DPD - Slikts serviss, rupja attieksme. Nevienam neiesaku!

Je jelena25 22.03.2018
Ужасный сервис и плохая доставка

Уже не первый раз посылки приходят в ужасном состоянии,мятые и рваные. А сегодня вообще пришла вскрытая и не хватало товара. Звонила в отдел обслуживания клиентам сказали что они тут не причем,а во всем виноват отправитель заказа.

Ro Robert Lindqvist 04.12.2018
Neprot valsts valodu

Kurjers ignorē komunikāciju latviešu valodā un vispār bezakaunīgi uzsāk sarunu krieviski, ko es neprotu. Līdz ar to nevarējām vienoties par pakas piegādi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes