LV RU
www.sudzibas.lv DPD Darbinieku neizdarība, sūtījuma aizkavēšana

DPD - Darbinieku neizdarība, sūtījuma aizkavēšana

Sūtu paku uz šveici 18.12. 19.12. Parādījās izsekošanā, ka trūkst invoice 5 eksemplāros. 23.12. Aizsūtīju invoice dokumentus. 27.12. Neviens dpd neko nevar atbildēt. 30.12. Saņēmu vēstuli, ka dokumenti nodoti. 2.01. Pateica, ka paka 31.12. Fiksēta polijā.
4.01. Pēkšņi redzu izsekošanā, ka ieraksts par 19.12. Dokumentu problēmām ir nomainīts uz 4.01. Kāpēc? Lai attaisnotu dod neizdarību?
6.01. Rītā saņemu vēstuli, kā nav pareiza adrese. Zvanu, lai apliecinātu, ka viss ir pareizi. Dpd darbinieks apstiprina, ka nodos ziņu tālāk.
Paka ceļu sāka 18.12. !

06.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Pārstāvja atbilde 07.01.2020

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs atsūtīt sūtījuma numuru uz [email protected]
Ja Jums jau ir sarakste ar kādu Klientu apkalpošanas nodaļas kolēģiem, lūdzam Jūs, sagaidīt atbildi ar papildus informāciju par piegādi.

Atgādinām, ka piegāde uz Šveici tiek veikta sākot ar 8 darba dienām. Piegādes termiņš var būt lielāks gadījumos, kad pie sūtījuma nav pievienoti visi nepieciešamie dokumenti vai pievienotajos dokumentos ir neprecīza informācija.

Ar cieņu
DPD Kvalitātes nodaļa

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes