Depo - Slikts serviss
Ilgstoši iepērkamies depo, bet šoreiz bija izcili neapmācīts personāls. Pirms kases valdes loceklis konstatēja, ka ir pazudusi depo kartiņa, darbinieki nomierināja, ka atlaidi iedodos un papīrus grāmatvedībā sakārtos, atlaidi iedeva, bet dokumentu ar rekvizītiem nē. Pateica, ka nav veikala vainas, pats vainīgs, ka apmaksāja, pirkumu neanulēs un papildus rēķinu nedos, nav viņu problēma.
Rezultātā uzņēmumam čeks par kopsummu eur 231,65 (pvn attiecināt nevar) un vēl ir jāaprēķina uin 25,5% jeb jāatmaksā uzņēmuma kasē.
Bet varēja ātri noformēt jaunu kartiņu uz uzņēmumu un nebūtu problēmu!
Paliek rūgtums un vēlme turpmāk izvēlēties cita zīmola uzņēmumu.
Komentāri (8)
Vai tas LOCEKLIS , jautaja pec jaunas kartinas? Vai ari kasierei uz reiz ir jauzmin visādu, LOCEKLU velmes?
Jā pirms pirkuma veikšanas uzdeva jautājumu, ko darīt! Diemžēl nepiedāvāja jaunu kartiņu, bet teica lai tik maksā ar uzņēmuma karti, pēc tam sakārtos, bet kad apmaksa bija veikta , paļaujoties, ka izsniegs papildus paskaidro'jošo kvīti vai rēķinu, uzreiz mainījās attieksme un tā jau kļuva paša problēma.
Iepērkos Depo katru dienu un varu droši apgalvot ,ka Jūs melojat.Par to ,ka melojat ,liecina Jūsu aprakstītais Depo darbinieku komunikācijas stils ...Jebkurš ,kas kaut reizi tur ir iepircies zin,ka Depo darbinieki ir ļoti laipni un atsaucīgi ,viņu algu apmērs stimulē viņus uztraukties par savām darba vietām ,bet Depo kasieri ļoti skurpulozi attiecas pret tādiem jautājumiem ,jo diendienā simtiem uzņēmumu pārstāvji iepērkas pie viņiem .
Viktoruška, tu vari nedaudz paslavēt, bet te caur katru burtu iet vadībnieku iestrādāts skripts. Tā tu panāc pretēju efektu.
Anonīms speciālists "по хлебу,салу и мягкому металлу " ? Paldies ,man Jūsu viedoklis ir ārkārtīgi svarīgs
Nu, redzi. Aizej mammai brunčos paraudi!
Anonīms speciālists "по хлебу,салу и мягкому металлу " ? Paldies ,man Jūsu viedoklis ir ārkārtīgi svarīgs :):)
Nu, neraudi, neraudi. Ieslēgšu tev teiltori sviftu. Patīk?