www.sudzibas.lv DEPO Depo Valmiera

Depo - Depo Valmiera

Valmieras Depo.. Izdarīs visu iespējamo, lai klients kurš iztērējis desmitiem tūkstošu veikala tīklā depo, pēc tam klientam liktu justies pazemotam, un likt klientam pierādīt savu nevainību. Veikala depo Valmiera, pēc pirmā garantijas remonta trimmerim, kur bija gāzes trosīte darbības traucējumi, servisa meistars nomainījis veselu rokturi + vēl klientam neslēpa savu varenību izteikt komentāru, ka klients esot salauzis veselu rokturi, kad klients uzjautāja bildes, pierādījumus un jautāja kādēļ tad klientam nav jāmaksā...? ! Atbildes nebija...
Saņemot trimmeri no garantijas remonta, trimmeris tieši pēc 15. Min sadalījās 2. Vās daļās.. Amortizējošā gumijas izkrita laukā no trimmera.. Apskatot kādēļ tas notika, tika konstatēts, ka labā pusē skrūve plastmasas korpusā ir piegriezta tik stipri, ka plastmasas korpusā šī skrūve nespēj noturēt kopā detaļas pie strādājoša trimmera, kā rezultātā trimmeris pie vibrācijas sadalijās. Nofiksējot trimmera atdalošās daļas, pēc pāris minūtēm pļaujot.. Nokrita motors... Palika karājoties
protams garantijas serviss savu vainu neatzīst, un teica, ka klients pļaujot zāli ir uzkāpis trimmerim, kad klients jautāja, vai kāds no depo darbiniekiem to spēs nodemonsrēt, kā tas ir iespējams izdarīt? !.. Atbildes nebija... Servisa meistars savu vainu neatzīst un teica veikala vadība sazināsies..
Protams nesazinājās un pēc divām dienām atnāk sms, ka klienta vēlme ir apmierināta. Ierodoties Valmieras depo klients tiek informēts, ka garantijas remonts ir atteikts, pēc kā klients izsakot vēlmi tikties ar veikala vadību, viņam tika pateikts, ka vadītāja esot zoom sapulcēs un atsakās tikties, maiņas vadītāja klientam pateica: " ja kaut kas nepatīk, tad rakstiet sūdzību" pat maiņas vadītāja neizrādīja nekādu vēlmi atrisināt klienta problēmu ar Valmieras depo garantijas servisa apkalpošanu..
Uzrakstot sūdzību Valmieras depo par nekvalitatīvu garantijas remontu kura laikā tika bojāts klienta trimmeris, kā rezultātā ir radušies nedz tikai būtiski trimmera bojājumi, bet arī klients tika nostādīts neērtā situācijā, kur klientam bija jātērē savu laiku un nervus, un finanses, lai pierādītu nolaidīgu klientu apkalpošanu Valmieras depo.
Protams Valmieras depo savu vainu neatzīst un atsakās segt zaudējumus, gan par trimmeri un nemaz nerunājot par morālo kompensāciju ko klients būtu tiesīgs saņemt, pēc šādas pazemošanas.
Un pēc ierakstītas vēstules saņemšanas no veikala depo Valmiera + vēl veikala vadītāja Ilze ķirķele norāda citēju: " no pirkuma čeka izriet, ka preci ir iegādājies saimnieciskās darbības veicējs. Preces lietošanas instrukcijā ir noteikts, ka prece ir paredzēta lietošanai mājsajmiecībā. Prece nav paredzēta komerciāliem mērķiem. Tādējādi prece ir lietota neatbilstoši noteiktam mērķim... Pēc šāda teksta klientam pazuda vārdu ko teikt... Tas nozīmē, ja klients ir bjis saimnieciskās darbības veicējs, kuš mājas apstākļos lietojis trimmeri, bet klienta nodarbošanās par nav saistīta ar teritoriju labiekārtošanu viņš automātiski tiek vainots pie Valmieras depo nekvalitatīvi veikta trimmera remonta... Smieties vai raudāt? ! Par Valmieras depo garantijas servisu, gan veikala vadītāju ir atrodamas daudz sūdzības, bet kā redzams līdz šim savējos piesedz ļoti labi.
Par kāda ir veikala vadības attieksme pret klientiem, jau ir redzams paņemot iepirkuma ratiņus vai iepirkuma groziņu, abi ir antisanitāri, nemazgāti..netīri... Par šo jau tika norādīts 2mēn atpakaļ maiņas vadītājiem, bet viņiem vienalga...

Klients pakonsultējoties ar juristiem ir nolēmis iet līdz galam un piedzīt arī morālo kompensāciju, šeit runa vairs nav par remonta izmaksām, bet par veikala vadības nolaidīgo attieksmi pret klientiem! Un šādu klientu ir daudz pret kuriem tiek šādi apkalpoti.

6 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes