www.sudzibas.lv DEPO Nerūsējošā tērauda izlietne RŪSĒ

Depo - Nerūsējošā tērauda izlietne RŪSĒ

Uz to, ka Depo nomainīs brāķētu preci neceriet- es nerūsējošā tērauda izlietni, kura sarūsēja 2 dienas pēc saskares ar ūdeni centos 1, 5 mēneši apmainīt atpakaļ. Iztērēju vairāk naudas nekā tā izlietne maksā.
Ja pērkat, tad pērciet pa tūkstošiem kaut ko, lai vismaz ir vērts pēc tam par savu naudu cīnīties:)

K

Komentāri (4)

A Andrejs 01.07.2010

Zvani patērētāju tiesību aizsardzības centram. Ātri tiks viss nokārtots.

I IlutaSt. 01.07.2010

reklamai ticet nevar!

M mārtiņš 01.08.2010

vajag aiziet uz veikalu ar pieprasījuma pieteikumu (varu aizsūtīt) uzlikt galdā viņiem būs iāatbild 10 dienu laikā pēc tam jārīkojas pec atbildes
ps.

Saskaņā ar 2006. gada 1. augusta MK Noteikumiem Nr. 631 „Kārtība, kādā piesakāma un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” patērētājam ir tiesības ražotājam, pārdevējam vai pakalpojumu sniedzējam pieteikt prasījumu. Prasījums tiek iesniegts pārdevēja/ ražotāja/ pakalpojuma sniedzēja juridiskajā adresē vai preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas vietā.

Ja ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nepiekrīt izpildīt Jūsu mutiski izteiktu prasījumu attiecībā uz preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem, prasījums jāiesniedz rakstiski, tajā norādot:

• prasījuma pieteikuma adresāta (ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja) nosaukumu (fiziskai personai – vārdu, uzvārdu);
• savu vārdu, uzvārdu un dzīvesvietas vai uzturēšanās vietas adresi;
• konstatēto preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem;
• preces, vai sniedzot pakalpojumu, iznomātās, izgatavotās jaunās, uzlabotās vai pārveidotās lietas nosaukumu, daudzumu vai vienību skaitu un identifikācijas pazīmes (ja prece vai lieta tiek atdota atpakaļ ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam) vai informāciju par to, kā iespējams precei vai lietai piekļūt, ja preci vai lietu praktisku iemeslu dēļ nav iespējams uzrādīt, iesniedzot prasījuma pieteikumu;
• ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam izvirzīto prasību;
• pielikumā norāda pievienotos dokumentus vai dokumentu kopijas;
• pieteikuma iesniegšanas datumu;
• informāciju par to, ka patērētājs vēlas patstāvīgi pieteikt ekspertīzi, ja ražotājs, pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs nepiekrīt apmierināt prasījumu.

Prasījuma pieteikumu patērētājs sagatavo brīvā formā vai aizpilda prasījuma pieteikuma veidlapu, kas ir 2006. gada 1. augusta MK Noteikumiem Nr. 631 „Kārtība, kādā piesakāma un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” pielikumā.
to var darīt 6 mēnešu laikā

D Depopatriote 28.11.2010

Neesmu kompetenta atbildeet par so gadiijumu, bet tas, ka preci nemaina, ir paarspiileeti teikts.Esmu pieneemusi kaudzeem preces, kuras tiek aygrieztas razotaajam kaa braakis vai arii suutiitas uz garantijas remontu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes