LV RU
www.sudzibas.lv DEPO Nemaina preci, slikts serviss

Depo - Nemaina preci, slikts serviss

Labdien, es iegāgājos bērnam austiņas kopā ar mikrofonu pa 18,99 eiro, ko man ieteica pārdevējs un es viņam jautāju vai varēšu pieslēgt pie portatīvā datora atbilde bija jā! Atbraucot māja es nevarēju pieslēgt vēlējos samainīt pret citu preci, bet veikala pārdevējs mani sūtīja preci pārbaudīt pie dīlera vai darbojas vai nē!
Jo preces nemaina.

09.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (5)

E Egonsg 09.12.2020

a kur īsti problēma ar pieslēgšanu? Kā saprotams, austiņas ar ir vadu? Spraudnis neder?
Vai varbūt pašam datoram nav paredzēta ieeja austiņām/mikrofonam? Ja tā, tad kā pārdevējs veikalā var zināt, vai Jūsu datoram ir vajadzīgās ieejas?

R Rimants Frēlihs 09.12.2020

Austiņas ir ar vadu, austiņam ir trīs izejas vadi, datoram ir viena ieeja un es nevaru pieslēgt pie portatīvā datora lai bērns varētu mācīties!
Es jau citā veikalā nopirku austinas ar vadu + mikrafons ko varu pieslēgt pie portatīvā datora un šīm austiņām ir viena izeja! Es vēlējos Depo austiņas samainīt pret citu preci!

S Spuris 09.12.2020

Rimants Frēlihs tieši tā - vajag pirms pirkšanas zināt kādas ir iespējas pieslēgt pie datora! Jūs pirkāt uz ''dullo'' un tad vēl ārdaties. Taču arī no tā ,ka iepirkāt ar trim vadiem manuprāt ir arī tādu iespēju pieslēgt pie datora ,jo eksistē ''pārejas''. ( pats reiz sen atpakaļ tādas nopirku stacionāram datoram un bez problēmām ar ''perehodņiku'' pieslēdzos). Un vispār manas domas - visērtāk ir austiņas bez vadiem.Jums bērns mācoties agri vai vēlu sabendēs vadu.
P.S. Veikalā pavaicājiet varbūt viņiem kaut kur noliktavā ir smadzenes aizķērušās pārdošanai...

E Egonsg 09.12.2020

Nu tad paša vaina, ka nepaskatījies cik ieejas ir datoram. Pārdevējam nav jāpārzina klienta tehnika.
Bet domāju, ka ir iespējams apmainīt pirkumu pret jebkuru citu preci (gan jau kaut vai piens un desa saimniecībā noderēs :) ), ja ir čeks un iepakojums un nav pagājušas 10 dienas kopš pirkuma.

Vajag tik cilvēcīgi (nevis bargā tonī) vērsties garantijas servisa centrā (iepretīm kasēm) un teikt, ka nopirkta nepareizā prece, šis vairs nav vajadzīgs un ir vēlme samainīt pret citām vajadzīgajām precēm.
Atslēgvārds: cilvēcīgi, nevis ar agresiju ;)

R Rimants Frēlihs 09.12.2020

Labdien, es vēlējos samainīt pret citu preci un vērsos klientu centrā, kur man atbildēja , ka austiņas man jāved pie dīlera uz pārbaudi! Es nevēlos kavēt savu laiku, braukdams pa iestādēm paŕbaudīt strādā vai nestrādā austiņas.

Austiņas vairs pie manis neatrodas ,atstāju veikalā Depo, Matīšu šoseja 6, esmu palicis mīnusā, bet no tā man gabals nenokritīs, veikals Depo varēs izmantot situāciju un austiņas pārdod vēlreiz un gūt lielāku peļņu šajā krīzes laikā! :)
Lai veiksmīga Jums diena un cerams ,ka Depo varēs gūt labu peļņu par manām austiņām!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes