www.sudzibas.lv DEPO Nelaipni darbinieki

Depo - Nelaipni darbinieki

Tas Depo veikals, kas atrodas Krasta ielā ir unikums, ja Jums vajag painteresēties par kādu no augiem, vai arī nedod Dievs iedomāsieties palūgt, lai iesaiņo (lai nenosalst), vispirms ar tevi vienkārši nerunā, jo pārdevējas(tajā dienā vinas bija 5) sastājušās pie iesaiņošanas galda, pārspriež visus jaunumus utt, kad laipni palūdz vai nevar atnākt palīdzēt paņemt puķi un paskaidrot kā to kopt, kā arī lai iesaiņotu, atbilde bija konkrēta un lakoniska:" Ja Jums vajag , tad paņemiet atnesiet un tad iesaiņosim". Pec pāris "laipnajām frāzēm" vairs negribējās neko jautāt. Jautājums rodas tad vai tiešām tā tiek parādīta darbinieku efektivitāte un laipnība?

Komentāri (52)

I Igo 23.03.2007

Murgs! Varbūt sudzibas.lv būtu jāuzraksta par klientiem, kuri atļaujas pārdevējus uzrunāt uz "tu", apsaukāt par "losi" un citiem daudzpunktu vārdiem? Klienti paši ieiet un slikti izturās pret pārdevējiem un, ja pārdevējs atsakās apkalpot, jo viņu klients aizvainoja, tad klients vēl apvainojas... Mazam cilvēkam liels EGO! Stulbeņu bars!

L Laima 04.04.2007

Man tur iepērkoties arī gadījās līdzīgi. Augstāk publicētais droši vien ir Depo pārdevēja viedoklis. Bet, ja klientam nav ne vainas, tad kāpēc pārdevējam jābūt losim?

D Dace 25.04.2007

Tirgotājiem nu gan būtu jāatceras, ka "pircējam vienmēr ir taisnība" Ja vēlaties lai pircēji pie Jums iegriežas iepirkties un vēl pēc tam pastāsta saviem paziņām cik forši iepirkušies,cik laipni un izpalīdzīgi bijuši pārdevēji (visiedarbīgākā bezmaksas ķēdes veida reklāma, starp citu) tad nu esiet tik laipni un iemācieties pircējus kulturāli apkalpot.

A AAA 29.05.2007

Ir ir pircejiem vienmer taisniba :D it sevishkji tad, kad tie ezelishi grib preseta kartona loksnes likt dusha un taadaa garaa. Ko tik nav nacies atklausities un tadiem "taisniba" es vel brinos ka tas budas nav sagazushas kuras tie "taisnigie dzivo".

E edgasrs 21.02.2008

Lai strādātu apkalpojošā sfērā, cilvekam jābūt ar stipriem nerviem un jaapzinās, kur viņš strādā! Var arī saprast tos pārdevējus, kuriem nākās uzklausīt visādus apvainojumus 10 stundas dien, ā tāpēc nelamasim viens otru, bet centīsimies saprasties labāk un līdz ar to bus labāk jums un mums!

V Vineta 08.03.2008

Kad reiz mūsu tautā pārdevēji iemācīsies, ka klients ir "ķēniņš", nevis klientam, bet gan pārdevējam ir jāskrien ! nevis jāiet pakaļ pircējam un jāpiedāvā sava palīdzība! Nevis man kā pircējam izmisīgu skatienu ir jāmeklē kāds pārdevējs, kas ar kolēģiem apspriež pēdējās dzeršanas ballītes notikumus, bet gan pārdevējam jau jāmāj ar galvu no attāluma, ka tas ir ieraudzījis mani un ir gatavs man palīdzēt.
Klients arī varbūt pat vispār neko nezina un vispār neko nesaprot un viņam ir visas tiesības uzdot muļķīgus jautājumus, jo viņš nav speciālists, tieši tāpēc arī tas uzdod jautājumus, bet pārdevēja pienākums ir iecietīgi un LAIPNI !!! (atcerieties pārdevēji ! LAIPNI) izskaidrot lietas būtību.
Ja kāds klients apvaino kādu pārdevēju, tad pajautājiet, kālab tas to dara, vērsieties pie savas priekšniecības, bet nenoslīgstiet līdz šāda klienta komunikācijas līmenim
UN
nomainiet savu sejas izteiksmi pret jebkuru citu klientu. Jums ir jābūt
SMAIDĪGIEM !!!
LAIPNIEM !!!
ZINOŠIEM !!!
PRETIMNĀKOŠIEM !!!
IZPALĪDZĪGIEM !!!
Ja šādu nostāju sevī nespējat izveidot - tad ejiet strādāt darbu, kas nav saistīts ar klientiem (piem. apkopējas darbs)
un prātīgāk ar saviem iedomīgajiem izteicieniem!

Tipa
Kādas muļķības jūs runājiet!- saka pārdevējs klientam.
Ar šādu izteicienu cilvēks tiek uz līdzenas vietas nosaukts par muļķi.
Ar kādām tiesībām?
Kur paliek diplomātija, kas ir jāapgūst IKVIENAM pārdevējam?
Piem. atbilde:
Tas nebūtu gluži pareizi, ņemot vērā ražotāja instrukciju ar šo materiālu būtu jārīkojas sekojoši utt.
vai tad šādi nevar atbildēt ????????????????????????????????????

F fizalis 08.03.2008

tur jau tā lieta, ka tu runā par normāliem cilvēkiem, bet ir ļoti daudz arī rupekļu un ņirdzēju
vīrieši būvmateriālu veikalos ieņirdz par sievietēm konsultantēm
cits jau ienākot pa durvīm bļauj, ka jums jau nekā nav un nolamā visus
dažs labs atļaujas pat nelaipni atbildēt situācijās, kad pārdevējs piedāvā palīdzēt (es parasti šādiem cilvēkiem otrreiz klāt nekad neeju)
ir tik daudz cilvēku - meļu, piemēram, saplēš lustrai kupolu un ar drebošām rokām cenšas ieborēt, ka viņs tāds bija, bet pēc tam atzīstas, ka tomēr pats vainīgs...bet pārdevējiem ir jāatbild par materiālajiem zaudējumiem!!! šādam cilvēkam es vairs nekad neuzticēšos
daudzi ļoti vienaldzīgi izturas pret mantām , kas izvietotas zālēs - ieplēš, ieskrāpē, lauž, izvelk no iepakojumiem utt.
TA VISS LIECINA PAR MŪSDIENU CILVĒKU KULTŪRAS LĪMENI

A Anastasija 15.05.2008

Manuprāt, ja jums(pārdevejiem) nepatik apkalpot cilvekus un jūs neprotat sevi kontrolēt kontaktejot ar "idiotiskiem"...tad es pateikšu ka tas nav jūsu darbs. Visu jauztver ar smaidu, ja jūs to neprotat, tad nafig jūs nervozejiet sevi un citus!

A Alise 15.05.2008

nedaudz par DEPO strategiju... biju agrak taja biznesa nedaudz zinu...
DEPO nostaja ir konkuret ar zemam cenam un rincips ir - Atnaci-Ieraudziji-Panemi
lidz ar to pardeveji tiek nolasiti pilnigi lohi (kaut gadas dazi normali) jo vinju galvenais uzdevums ir lai prece ir plaukta - parejais ir klienta zinja

D dipuā 15.05.2008

"... Visu jauztver ar smaidu, ja jūs to neprotat, tad nafig jūs nervozejiet sevi un citus!..."
Anastasija, novēlu tev pašai visu tā uztvert, arī to, ka cita vietā jāmaksā par radītajiem zaudējumiem utt.

S sab 16.05.2008

Taja DEPO vispār RETAIS pārdēvējs var kaut ko ieteikt. Es labāk aiziešu uz NELSS samaksāšu vairāk, bet mani apkalpos augstā līmenī un dos padomu par interesejošo mani problēmu.

E esambijumbuus 10.06.2008

apmainamies vietaam ? ;)
vieglaak runaat kaa dariit - ar sho mees sheit saskaramies
attieciigi kaa jebkuram savaa atsevishkjaa darba vietaa jaaveertee sev apkart notiekoshaas, taa arii pie shiis teemas, situaacija izveerteeta un domaju arii jebkuram paardeveejam, kas savu darbu dara apziniigi, lielaakoties darba laika biezhi sanaak saskaarties ar izlutinaatiem, iigniem pirceejiem, kam vienmeer jaameegjina ''ar ziepju metodi'' pasliideet garaam. paldies. tomer ieteikshu jebkuram sho negatiivo komentaaru autoram kaut paris reizes saskaarties ar klientu apkalposhanu-konsulteeshanu tomeer. esmu ar to saskaaries un pavisam savadak skatos uz to visu shobrid, kas saistaas ar tirdznieciibu un aktiivo darbu tajaa.

R Rikardo 11.06.2008

Taa kaa pats straadaaju buuvmateriaalu tirdznieciibas sfeeraa jau vairaak kaa piecus gadus, ir naacies sastapties ar visaadaam konfliktsituaacijaam. Parasti taa ir neveeleeshanaas uzklausiit, neiecietiiba, sava "ego" izraadiishana no abaam tirdznieciibaa iesaistiitajaam puseem (paardeveeja un klienta). Diemzheel mees visi tikai esam cilveeki...
Bet vai tieshaam visi pukstoshie ljautinji nespeej saprast, ka lielaakos zaudeejumus tirgotaajs guust no taa, ka pashi vairs neiesiet uz vinja tirgotavu un savu maka saturu neatstaasiet kasee peec stundu ilgas bljaushanas ar putaam uz luupaam, ka visi ir ...(cenzeets).
Antireklaama jau taa pati reklaama vien ir.
Tikai vajag atcereeties, ka bumeranga efekts (kaa Tu pret mani, taa es pret Tevi) nostraadaa vairaakumaa situaaciju...

A Aleksandrs 20.06.2008

Tas ir stulbs izteiciens klientam VIENMEER ir taisniba. Ta NAV!
Ja esmu PRIEKSNIEKS - tad JAA, protams maniem klientiem VIENMEER bus taisniba, BET ja esmu paardeveejs - citreiz gribas "ipashiem klientiem" dod pa purnu, TAAPEC ari rodas tadi paardeveeji, kuriem nakas vairakas reizes apkalpot tadus kretiinus.
Un ticiet man - ja priekshnieks piedavatu pardevejam LABU atalgojumu - tad ari pardeveji visi bus laipni lai kada garastavokli neatnaktu klienti. Bet TA nekad nebus, bet bus ta - "gribu lai mani stradnieki vairak stradatu - bet isteniba nu TAA negribas maksat viniem par to..." Diemzheel bus tikai TA...

K katrina 23.07.2008

Klients sak sarunu parasti pirmais ar pardeveju, tad vinjam ir pirmajam janak preti
SMAIDIGAM
LAIPNAM
PACIETIGAM UTT.
ja vinjsh tads nav tad nav ko citiem bojat garastavokli.

K katrina 23.07.2008

Darga Vineta, Jus pati negribetu pastradat DEPO, tad jusu domas mainisies pec paris dienam, vai ari jus kardinali mainisiet DEPO politiku. DEPO Jus laipni gaida tik SMAIDĪGU !!!
LAIPNIU !!!
ZINOŠU !!!
PRETIMNĀKOŠIU !!!
IZPALĪDZĪGU !!!
Lai jums veicas, bet iesaku nervu zales panjemt lidzi :)

M mjā... 23.07.2008

Vineta, tiešām pārdevējam ir tādam jābūt, kā Jūs to noraksturojāt...Bet!...Šajā tekstā pat ir jūtama tā augstprātīgā un nicinošā attieksme pret pārdevēju. Tur jau tā lieta, ka dzīvē, šādā tonī izturoties pret pārdevēju, kurš arī ir tāds pats cilvēks, neko labu pretim nesaņemsiet. Pircējs NAV ""ķēniņš""! Pircējs ir cilvēks, kurš pērk preci un pārdevējs ir arī cilvēks, kurš pārdod preci.Tālākais jau ir veikala iekšējā politika, kā pircējs tiek apkalpots. Un vēl neaizmirstiet, bieži no pārdevēja ir atkarīgs vai Jūs nopirksiet kvalitatīvu preci vai nē, būsiet ar pirkumu apmierināts vai arī ar sabojātu garastāvokli skriesiet mainīt vai labot. Tapēc es pret pārdevēju esmu laipna un to pašu saņemu pretī.

Z Zhenja 29.07.2008

Господа хорошие.. чё вы как бабульки базарные..ёлки-палки.. ..ну нееет такого шоб везде всё было идеально!нет.. ..вот вы жалуетесь..а сами?, задумайтесь, насколько идеальны вы сами.. ..кто то тут ляпнул- "lidz ar to pardeveji tiek nolasiti pilnigi lohi" ..в семье не без урода, как говорится ..лохи есть везде и в Нелсе ..и в Крузе.. и даже в нашем родном правительстве.. ..я это всё к чему..- необобсчайте! =)

T timbut 12.08.2008

Esmu minētajā DEPO ilgi pa visu veikalu meklējis darbiniekus. Viens pasaka, ka tā nav viņa nodaļa, otrs pasaka, ka nav viņa nodaļa. Cilvēks, kura nodaļa tā ir, vienkārši strādā divās nodaļās, un nespēj izskriet un apkalpot visus.
Līdz ar to varbūt būtu jāpadomā par to, lai katrā nodaļā strādātu vismaz 2 cilvēki, lai man nebūtu jāgaida pusstunda - stunda līdz tieku klāt īstajam darbiniekam.

C Ceris 14.08.2008

Ilgi var spriest, kuram jaabut lapnaakam par otru, bet patiesiiba ir viena - pirceejam ir kabataa nauda un paardeveejam ir prece. Laipnaaks var buut tas, kuram vairaak vajag (paardot vai nopirkt) un paardeveejs ir shajaa speele zaudeetaajs... jo:
pirceejs var to pashu lietu nopirkt citaa veikalaa, bet paardeveejs tur nevar savu preci aiznest. Pirms kljuusti par paardeveeju, izlem, vai gribi peec iespeejas vairaak paardot vai tikai saukties par paardeveeju un tikliidz uznjeemums noies pa burbuli, doties uz naakamo uznjeemumu. Es kaa uznjeemeejs teikshu, paardeveeju, kursh necenstos lai pirceejs savu naudu atstaatu tieshi manaa veikalaa es uz vietas atlaistu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes