www.sudzibas.lv DEPO Attieksme

Depo - Attieksme

Sestdien 08.12.2018 bijām iebraukuši depo,veikalā noskatīju kaķa siksniņu pēc brīža pārdomājo to pirkt un noliku citā nodaļā,aizgāju uz kasi maksāt,pēc kā mani aiztur apsargs ar aizdomām ka esmu nozagusi siksniņu,pārbaudīja somu,uz jautājumu vai esmu zaglei kīdzīga saņēmu atbildi(pēc skata nepateiktu) . Ar mani bija 7.gadus vecs dēls kurš nesapratnē kas vispār notiek, iedsma prom vēl noteicu ka tā preces atctāj katrs otrais pircējs,un būtu laikam vismaz jaatvainojas. Gala rezultātā atvainošanos nesaņēmu. Ļoti nekompitenti strādnieki,šajā veikalā nav nekādas vēlēšanās vairāk iet.

10.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (17)

Arkukušjans 10.12.2018

Nomest citā nodaļā Jūsuprāt ir normāli, to 7gadīgam dēlam parādīt ir ok? Vajadzēja aiznest atpakaļ , kur paņēmāt. Katrs otrais dara sazin ko, arī zog. Vai Jūs atvainojāties, ka nometāt siksniņu pie puķēm vai kur tur citur?

J Jolanta Sondore 10.12.2018

Kāpēc viņi redzēja ka tika paņemts un neredzēja ka tika nolikts? Šitik cītīgi sekojot. Iet runa par to ka attieksme kāda,jā pareizi sakat varēj nenomest,tikpat labi varēja arī cilvēcīgi to visu pateikt un izrunāt viens otram atvainoties un iet katrs savu ceļu.

Arkukušjans 10.12.2018

Tas ir viņa darbs, jo zog taču katrs otrais :D
Būs Jums rūgta mācība...

B BK 10.12.2018

Pareizi darīja, nav ko mest preci kur pagadās. Man tādi pircēji ka tu, riebjas. Un kas tu mammu, ka rādi tādu piemēru savam bērnam? Mājas arī uzvedies ka?

donna b 10.12.2018

Esi ta mamma kas nevajadzigo biezpien u maximaa iemet kastee ar zekbikseem un pec tam brinas, kad iegadajies saskabuso produktu? Fui.

really? 10.12.2018

Muhahaha, ta ari vajadzeja! :D
Nakamreiz ieperkoties tik nesudzies,ka nav neviena konsultanta, vini, iespejams, staiga un lasa tavas pamestas mantas un liek atpakal istajos plauktos!

S SantaDreimane 10.12.2018

Fui! ..par preces nenolikšanu vietā...vnk fui. Sliņķe

K Kate 10.12.2018

Un nākamā sūdzība- kaķa siksniņas stāv, tam neparedzētā nodaļā... :D

Vienkārši izcila nekaunība. Nepietiek ar to, ka izmēta preces pa veikalu, tad vēl arī gaida atvainošanos un apvaino darbiniekus, kuri dara savu darbu. Domājams, tautai jāzin šī pāķu varone!

R RXX 10.12.2018

Dārgās dāmas, 1) pietiks vienreiz izmantot bērnu situācijas dramatizēšanai! 2) negaidiet atvainošanos, ja pašas nevarat izrādīt elementāru cieņu veikala darbiniekiem! Cieņai jābūt abpusējai!

K K.K. 14.04.2020

Lietotāja ar niku RXX ir infantīla, vienkārši ignorējiet viņu

R Roskam 20.09.2019

Jāliek preci atpakaļ kur to paņēmi, tā taču ir elementāra pieklājības norma. Nav ko sūdzēties, ja citā darbu necieni.

I Ivo Pētersons 18.02.2020
Bojājumi

Iegādājos neejošu boileri un tagad pašam jādomā kā nogādāt garantijas servisā, jo nēsot pietiekami liels pirkims. .

S Sudzibas.lv Admin 02.07.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Raitis Raudiņš 25.06.2020

Depo ofisa darbinieki un prieksnieciba neciena savus darbiniekus un nau pretimnakosi.

Raitis Raudiņš 25.06.2020

NESTRADAJIET DEPO NOLIKTAVU IELA 9 DREILINOS

Raitis Raudiņš 10.07.2020

NEMAKSA LAICIGI ALGAS,UN LOTI VELU,A CILVEKIEM JAMAKSA REIKINI.NECIENA PRET DARBINIEKIEM...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes