LV RU
www.sudzibas.lv DEPO Apšmauc un apvaino klientus!

Depo - Apšmauc un apvaino klientus!

Labdien!Salasījos jūsu atsauksmes un sapratu ka man šis veikals ir labs, bet...
Pa cik šis veikals atrodas netālu no manām mājam, tad izdomāju ka neliela pastaiga man un meitai nenāks par ļaunu un aiziesim nopirkt tur kaķim ēst un vēl šo to!viss bij ok, palīdzēja mums visu atrast utt, dabujušas meklēto ejam uz kasi!stāvam rindā kā normāli cilveki, izņemam DEPO klienta karti no maka jau laikus!Pienāk mūsu kārta iedodu karti, salieku preci uz letes un sekoju lidz kasieres ievadītai info!viena prece jauzgaida nav kods, tāpēc lūdz man norēķināties par ievadīto preci, man nav iebildumu ja nav ilgi jagaida un jastāv otreiz rindā!man jamaksā 5, 38Ls!ok, veru maku vaļā izņemu 5Ls un nolieku uz naudas trauciņa, skatos maka sadaļā pie sīknaudas vai man nebūs līdzīgi, nebij, tad izņemu otru 5Ls un nolieku uz naudas trauka!Kasiere paņem un ievada 6Ls un skaļi to paska un ieliek manus abus divus 5Ls vienā vietā un skaita atlikumu no 6Ls!Es protestēju ka es esmu iedevusi 10Ls nevis 6Ls!Uz ko ar tika ātri reaģēts un izsaukta galvenā kasiere naudas lādes pārskaitīšanai!notiek liels ņigu ņegu un galvenā kasiere saka ņem naudas lādi un ejam uz seifu skaitīt!Manam protestam viņa vnk pateica nekas cits jums neatliek kā man uzticeties!Pateicu es Jums neuzticos, nauda japarskaita manā klatbūtnē, jo tikpat labi kasierei var būt kasē iztrūkums un mana nauda jums paliek, teicu ta nenotiks!pagaja 10min, atgriezās gan galvenā kasiere gan kasiere ar smaidu man paziņo ka kasē ir iztrukums 0, 38Ls un mēs neko nezinam un nemelojiet un neko jums neatdosim!Es pati esmu pārdevēja un savu darbu veicu cik vien profesionali varu, tāpec man šada rīciba un atbilde nav pieņemama!Nepretendēju uz lomu ka klientam vienmer taisnība!Es turpinu tur stavēt un bērns skraidīt pa veikalu un saku ka lai sauc ārā vadību ka es prom neiešu bez sava atlikuma 4, 62Ls!Atnāk vadība mani nemaz neuzklausa, saku ka rakstīšu sūdzību, uz ko vispār nereaģē, gaida uz kasieri ko ši teiks!Beigās kas bij pēdējais variants kamera, kas vērsta pret kasi!oij, bet vai tā kamera vispar strādā???nu itkā vajadzētu tai strādāt, bet diezvai bus laba kvalitāte!vadiba ar apsargiem iet skatīties kas nofilmēts, uz ko netieku aicināta lidz un pat krēsls netiek piedāvāts, un pagajusi jau pusstunda no manas iesāktās cīņas tikt pie atlikuma!atgriežas vadība, kas nevis vēršas pie manis, bet pie galvenās kasieres ar vēsti ka man taisnība un beigās sāk man prasīt pat čeku kurš man nav izniegst nemaz!turpinu stāvet, lidz tiek apkalpoti klienti, atdota man mana nauda!atvainojas vadiba un galvenā kasiere!
Cilveki mīļie, uzmanieties, tas var notikt ne tikai DEPO, un parbaudiet cik naudas iedotiet kasierēm jo arī kameras var būt neieslēgtas virs kases!Tik nesaprotu kā kasiere var strādāt ja kasē ir iztrūkums un savus klientus saukt par meļiem!

B

Komentāri (4)

G gurkjis 19.09.2008

drosivien bija kluudiijusies kautkur un negribeeja atlikt naudu no savas kabatas un tapeec meeginaaja apkraapt klieentus.Ja man piedereetu depo veikals, un notiktu saads gadiijums tad vai nu to kasieri atlaistu vai atviktu no algas pa kaadaam 3 darba dienaam skatoties kas un kaa un klientam atgrieztu visus 10ls, taa lai pirkums sanaak pa velti

G Guntis 24.09.2008

Pats esmu straadaajis veikala MAXIMA par kasieri un ja ir daudz cilvēku tad gadas ka kautko sajauc galu galaa kludities ir cilvecigi. ko tad tu gribeji lai pie kameraam vel tev shampi iedod. naudu atpakal dabuji un tev pat vadiiba atvainojaas.

J jaanis 20.02.2009

Gunti! Tu te neaizbāz muti dāmai! Te, tiešām, neviens nerēķināja klienta morālo un laika zaudējumu. Par šitādu čakaru ta kasiere un administrācija man lidotu prom ar skaņas ātrumu, klientam prece tiktu par velti, un vēl labāk, ja kaut kas tiktu uzdāvināts kompensācijai par augstākminētiem zaudējumiem.
Ja jau tirgus attiecības, tad rēķināt vajag visu! Līdz ētikas izpratnei daudziem vēl ir ļoti tālu.

H hmm 29.10.2009

Ārprāts! Kaut kas neiedomājams. Tā kasiere noteikti mērķēja uz to, ka apkrāptais pircējs nebūs tik principiāls un aizies bez sava atlikuma.
Un jums Gunti es tā teikšu - atvainošanās no vadības puses par tādu cūcību ir loģiska lieta, nevis tā kā jūsu jocīgajā interpretācijā lieta, par ko baigi priecāties. Tad varbūt varēja iztikt ar vienu pašu atvainošanos no VADĪBAS puses? Tā dupša laizīšana vadītājiem Latvijā ir vienkārši nepieklājīga līmenī pieaugusies.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes