www.sudzibas.lv Circle K Vadība! Pretīgāka , darba vadītāja pieredze!!!

Circle K - Vadība! Pretīgāka , darba vadītāja pieredze!!!

Kārtējā sūdzība par Pernavas Cirkul k.. Pernavas iela 7, Kristīne Ziediņa!
Parakstot līgumu, tur netika teikts, ka būs sūdi jāstumj un ar roku jāvēlk ārā papīrs, kurš ir aizdambējies podu.. Ziņoju vadībai par “afiša ieviešanu” - uz ko viņa mani vienkārši noignorēja un lika uzrakstīt atlūgumu par iepriekš uzrakstīto sūdzību (tā nebiju toreiz es, es visu teicu tieši vai audio ierakstā, kāpēc audijo, jo biju nakts un vakara maiņas gurū” (lai gan viņai viss tikai pateikts, ka šādi šis lietas nestrādā, protams kuram vadītājam patīk, ka darbinieks aizrada par kļūdām) 😁 liekas, ka strādāju bērnudārzā par apkopēju nevis cirkul k uzņēmumā.. Kristīnes mērķis - uztaisīt perfektu, apkopēju komandu “Made From Cirkul K” tas ir vienkārši vāks.. Diemžēl esmu no turienes prom, jo pēc vadītājas teiktā, esmu “izrakusi sev bedri “ un lai uz nākotni, ja atgriezīšos uzņēmumā tā vairs nedaru 🤞🏼 (žēlojās, ka sudi ir un brauks pārbaudīt staciju) paldies dievam, ka nesatiku to pārbaudītāju, man būtu ko teikt, esmu daudz šeit nostrādājusi - dien, dienā.. Nakti, naktī.. Ne tikai vienā vien stacijā.. Šī bija zemiskākā vadītāja pieredze manā mūžā..

Kristīne, apgalvo, ka strādā tur 10 gadus, - tad man rodas jautājumus, kāpēc man pašai jādomā par to kā pieslēgt “moikas”-karčeri, (pēc pirmās naktsmaiņas, kad nomainīju, Mārupes staciju - uz šo”, - kloķi atšķirās un visus - pagriest, nedrīkst, kā kristīne piebilda “es nezinu, pamēģini visus “ esmu daudz stacijās strādāJusi, šī pieredze man sabojāja visu, manu darba prieku un vēlēšanos kaut ko turpināt.. - bet es turpināju vērot līdz 23;11;21
pāris fakti par nepareizu darba organizāciju.. (šī nav nekādā veidā riebšana, vienkārši tam tā nav jābūt “
rupji vadības pārkāpumi!

1 - vadītājam nav jāstāv blakām, kamēr es lieku cigaretes un jākliedz pa visu veikalu (pagriez pakaļu, tevi klijents gaida) , paņem lūdzu un apkalpo, tu tak redzi ka cigeešu plauktā nav, nestavi un neskaties uz rokām! Pirmstam, kad nomainījās vadītāja no Muitas stacijas, kristīne nāca atpakaļ, es biju pēc slimības lapas - viņas pirmā frāze bija (man nepatīk, ka darbinieki čupojās) visu cieņu, kas bija šī situācija, kāpēc tu man stāvi blakām un tupa vēl pazemo! Es nesaprotu, kas ir viņas tiesības, kāpēc tāda attieksme - vienīgais secinājums, pamatīgi sāpināts, nesaprasts cilvēks … tāpēc ņem tikai, nepieredzējušus darbiniekus, kuri ļauj sev kāpt uz galvas un klusē par to, jo baidās runāt.. Nezin darba tiesības..

2. Pirmdiena, maiņu beidzu 00;00, jo bija jāpaskaidro kolēģei, kura atnāca no slimības lapas, nakts maiņas grafiks (majsedes laikā) , visu cieņu, - tika izdarīts, palīdzēts un kolēģei bija viss skaidrs.. Nākošajā rītā atnācu uz darbu, vadītāja ienāk personāla telpā un sāk kliegt “tu slima esi “? Atbildēju ar sarkasmu “varbūt, jo esmu gulējusi tikai 6h”😁 man tevi aizsūtīt uz atkārtotu ovp? Jautāju, par ko? Tu strādāji bez maskas 30 minūtes 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ jā, es strādāju, jo nebija laika pat padzerties, tāpēc novilku masku zem deguna, esmu vakcinējusies, man nav sevi jāsmacē līdz ģībonim, tajā brīdi nebija klientu un protams, ka masku novilku.. Zem deguna.. Visa šī diena bija vienu apvainojumu un nepareizu skatienu pilna.. Es zināju, ka mūsu attiecības nebūs Ilgas.. Un arī pret viņu saku izturēties ar attieksmi pret attieksmi.. Mēs esam Cirkul k sejas, bet - ja darba vide ir pretīga, vienkārši nesanāk būt laipnam darot savu darbu.. Ir vēl daudz visādu sīkumu.. Šis jau ir personīgi, kā jau minēju iepriekš, bez ievērības neatstāšu, liekas, ka Kristīnes Poencials ir pieņemt “jaunus, nepieredzējušus darbiniekus, bez jebkādas pieredzes un apmācīt par perfektiem apkopējiem, podu tīrītajiem… vienmēr tika, tikai prasīts un nekas netika paskaidrots.. Viss ko darām ir slikti.. Bija jānomaina “Bomeri “pēc vakara maiņas 23: 00, es to nevarēju izdarīt, jo kolēģis strādā līdz 20: 00🤦🏼‍♀️ es tiešām gribu uzrunāt tieši Cirkul k.. Vienotība tiešām šis ir tas, ko jūs sagaidāt no 10 gadus pieredzējuša Cirkul k vadītāja, cilvēka ar “darba pieredzi uzņēmumā “! (pati klientu apkalpošanā strādāju jau 4 gadus, - restorāni, veikali, bērnudārzi, kafejnīcas - citas nozares..)

tiešām ļoti žēl, ka viss ir tā sanācis.. Bet cilvēkam ar tādu dzīves uzskatu - “paverdzivat salamāt, publiski apvainot - nav ko darīt, kolektīvā - uzņēmumā..

25.11.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (10)

M Marlena Ditrih 25.11.2021

Es kaut kad biju atnākusi uz pārrunām uz šo iestādi un pirmais ko man jautāja : " Kāda būs mana rīcība ,kad es redzēšu ,ka kāds pazīstamais piebrauc pie benzīntanka un es tur oranžajā vestē vākšu sūdus apkārt ?" man jau liekās ,ka tas ir pilnīgs murgs ,ka Cirkl K darbiniekiem jāvāc teritorija , jātīra podi un vēl jātaisa hotdogi , bez tā vēl jādara daudz citas lietas , ņemot vērā ,ka tur rindas ir vienmēr . Par tādu naudu ko man piedāvāja , teicu .lai paši sūdus vāc ...

T Tagad tiešām es !!! 26.11.2021

Piekritīšu , ka atalgojums ir niecīgs , salīdzinoši at to kas jādara .. Viss jau būtu labi , ja tieši šajā stacijā vadība būtu ok .. Tu dari visu kā darbinieks ,gribētu uzsver “Operetivais darbinieks “, bet nē, mēs esam kasieri ,-pārdevēji … nopietni ? Tad kāpēc man strādājot par kasieri ir jātīra tualetes , ar rokām jālien sudos un papīri samesties jāvelk ārā, ja es esmu pārdevējs .. darām piecu pozīciju darbu 1.pārdevējs 2.konsultants 3.apkopējs 4.sētnieks 5.kasieris gan jau vēl kādu varētu atrast.. Darbs ir Forš, bet man bija jastrada katru dienu , arī naktis - mājas laika vispār nebija nekam , kāpēc , jo pieņem studentus , kuri slimo 5 slimības lapas mēnesī, tad tik dzīvo , circle k🤦🏼‍♀️ Respekta nekāda , konkrēti tieši šajā stacijā .. Tev liek izvēlēties brīvdienas .. Pectam vadītāja raksta ,nē tā nebūs kā Tu gribi .. TAD KĀPĒC TU LIEC MAN IZVĒLĒTIES 😁😁😁 CIRKS..

P Palīgs neskaidrajiem 25.11.2021

Ja jau jūs 4 gadus esat strādājusi restorānos, veikalos, bernudārzos, kafejnīcās un citās nozarēs un nekur jums nav bijis labi, tad varbūt ir vērts aizdomāties, ka varbūt vaina ir jūsos pašā nevis citos? Neviens taču ar nazi pie kakla neliek sūdus vākt? Te komentārā saka, ka par sūdiem apjautājas jau pie darba intervijas. Tātad ja tas neapmierina - čau un gudbai. Ko mocīties un pēc tam šeit cepties?

T Tagad tiešām es !!! 28.11.2021

Varbūt tomēr , pārlasi - beidzot salasīsi ( PATGAJU NO MĀRUPES STAVIJAS ). Nekur tādas hiņas nenotiek kā Pernavas stacijā ! Tu ar savu narcismu varētu izslēgt un ieslēgt komunikācijas prasmes , tad turpināt kaut ko diskutēt .. izlasīji gan jau pirmo rindkopu , baigais praktikants 😁😁

G Gulbenietis 29.11.2021

Diskusijas autorei ieteiktu nolaisties uz zemes. Ņem Jūs zaļus gurķus, maksā vairāk nekā par tādu pašu darbu maximās, noliktavās u.c Stroikā un ceļu darbos esi strādājusi? Jūs visi jaunie pīkstat, jo nesaprotat, ka visi mēs esam sākušu pēc vidusskolas ar tādām padrabotkām, lai lieka kapeika būtu. Beigās skaties, lai no augstskolas neizmet par kavējumiem. Es vēl rakstu bez troļļošanas un pazemošanas, tāpēc nerej atpakaļ. Vadītāja pati ir kompleksaina tjotja, kā jau visur, un bļaušana norāda uz pieredzes trūkumu un nesaprašanu. Uzņēmumos lejas gala vadība ir tie paši melnie, tikai klāt vēl iet papīru darbs un melno lamāšana. Nezinu, kā ir cirkulī, bet pārsvarā tā arī notiek.

T Tagad tiešām es !!! 29.11.2021

Liekas , ka pats vien esi uzaudzis strādājot “ielas kantoros , nezinot disciplīnu un darba tiesības , aizsardzības kodeksu, likumus , kuri atiecas uz darba devēju un ņēmēju.. Viss ko Tu vari skaļi di*** , dēļ šitādiem kā TU, nekas prasti netiek atrisināts , tāpēc Latvijas darba tirgus ir tik zemu novērtēs , jo mēs esam fuking viegli uzpērkami, visu darīsim lai tik maksā tos 5 euro /h.. cilveki baidās runāt … tiešām esi pirmais cilvēks , lai kas Tu arī būtu … kurš tupa pavada savu laiku , lai kādam kaut ko iezīmētu.

G Gulbenietis 30.11.2021

Es tak teicu, lai nerej atpakaļ, mazais puika!

I Inga Dumpe 03.12.2021

Sveiki:)Kristīne bija mana vadītāja kādus gadus divus laikam,bet ne Pērnavas stacijā.Es esmu ar ļoti lielu pieredzi uzņēmumā!Jā,Kristīne ir ļoti prasīga,bet kādai jābūt vadītājai?!Ir jāsasniedz mērķi pilnīgi visā.Kristīne pati ir piemērs kā apkalpot un apčubināt klientus!Man ar viņu personīgi nekādi strīdi nebija(vismaz neatceros),zinot,ka vadītāja ir prasīga es darīju visu tā,lai man nevarētu piekasīties.Es zinu,ka Kristīne ir pateicīgs cilvēks!
Varu pateikt tikai to,ka CircleK sliņķiem,purkstošiem nav piemērots!Pie mums tikai enerğiskiem vieta,tiem kas grib sevi pierādīt,nopelnīt un "celties".Un vēršos pie Tevis,atlaistā meitene.Necepies,neesi tik ļauna un iemācies pareizi latviski izteikties.Visiem jaukus un mìļus Ziemassvētkus!Un Jaunais gads mums visiem beidzot vesels!

ē ērglis99 30.12.2021

Kapeikas nopelnīt? Par tādu darbu ir jāmaksā daudz vairāk, jo darbinieki no sevis izspiež sulu, ir streisaini un jāizspēj viss izdarīt, it īpaši, naktsmaiņa, kad esi viens. Neviens darbinieks Circle K nav sliņķis. Esmu bijis dažādas stacijas un visi darbinieki ir centīgi un ar laipnību apkalpo klientus.

ē ērglis99 30.12.2021

Diskusijas autoram varu piekrist, jo par minēto stacijas vadītāju jau agrāk esmu dzirdējis daudz negatīvas lietas. Tie, kuri ir strādājuši ar viņu - lielākā daļa negrib ar šo vadītāju strādāt. Tikai "pielīdēji" var sastrādāties kopā. :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes