www.sudzibas.lv Circle K Ļoti nelaipna apkalpošana

Circle K - Ļoti nelaipna apkalpošana

10.08.23 ap 9: 13 no rīta iegāju pēc kafijām, zinot kafijas kodus, es pieejot pie kases (ar kafijām rokās) sasveicinājos ar pārdevēju, kuras vārds un amats nebija redzams, jo bija uzvilkta jaka un vārda zīmīte bija zem tās, zinot kafijas kodus es tos nosaucu, lai darbiniecei un man ir ātrāka apkalpošana, atbildi saņēmu šādu: ”jūs domājat, ka nezinu kodus? Kāda kafija tur ir? ” ļoti neapmierināts tonis, iepriekš visu laiku esmu teikusi kodus, jo zinu tos, nekad nav bijušas problēmas, parasti darbinieki priecīgi. Es biju šokā kaut ko tādu dzirdēt. : (

10.08.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (5)

CircleKLatvija 10.08.2023

Paldies par atsauksmi! Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūgums precizēt degvielas uzpildes staciju.

Velvetpopstar 10.08.2023

Neredzu jēgu sūdzībai. Kārtējā sniegpārsliņa. Xd

D Djevka 10.08.2023

Pārdevēja vienkārši gribēja uzzināt,kādu kafiju izvēlējāties.Kur kāds pārkāpums?

T Tatjana P 10.08.2023

Nākamais solis - nosaukut visa sava pirkuma groza satura kodus rimi kasierim.
Nejaucaties citu cilvēku darbā - nebūs jāsokējās.
Nevar saprast, ko Jūs gribējāt panākt ar so sūdzību?

Circle man regulāri ierēķina čekā lielāku kafiju, nekā tā, kas rēāli ir mana termokrūzē. Uzmanīgi uzklausa manis tekto, pamāj ar galvu, un iesit čekā to, kas viņam(i) liekās pareizi. Taču termokrūze no papīra glāzes ne ar ko neatšķirās, papīra glāzei arī ir 2 korpusi un 0.5cm gaisa starp tiem... Tā ir reālākā necieņa pret saviem klientiem, nekā kaut kāds tur komentārs. Šis kantoris uzskata, ka es, samaksājot 100+EUR par degvielu, mēģinu izkrāpt 100ml kafijas... Es pat nesūdzos. Es vienkārši vairs neesmu Circle veikalu klients.

E Edgars Astoņi 12.08.2023

Smiltenē parastajam dīzelim ir viena tanka, bet vienam D ir uzlīme "Smagajiem". Nedaudz apjuku, jautāju pārdevējiem, ka man vajadzīgs dīzelis bez biopiedevām. Viņiem, tur acīmredzot, bija pilns ukraiņu (vai citu tautību), tāpēc stresiņā vispār nevarēja atbildēt uz manu jautājumu. Nelaipni noignorēja. Visu saprotu. Palīdzēja vietējie, kuri tur uzpildījās. Man šķiet, ka darbiniekiem tomēr jāzina tik parasti jautājumi. Smilteni caurbraucu (laikam otro reizi mūžā), bet tur gan vairs nav vēlmes iegriezties.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes