LV RU
www.sudzibas.lv Circle K Krāpšana un slikts serviss

Circle K - Krāpšana un slikts serviss

Esmu reģistrēta Circle K tīklā ka pastāvīgs klients. Regulāri uz e-pastu nāk dažādi atlaižu piedāvājumi, tai skaitā arī papildus cenu atlaides degvielai. Liekās, ja viss ir organizēts elektroniski, tad nevajadzētu būt problēmām pie apmaksas par degvielu dus ar piedāvāto atlaidi - tai būtu jānotiek automātiski. Bet nē! Katru reizi kasieres runā par kaut kādiem kuponiem! Bez tiem nekādas papildus atlaides! Kad es izdrukāju vēstuli no e-pasta un uzrādīju, kasē tika ievadīta atlaide manuāli, bet šodien, 27.10.2019, atkal uzrādot izdruku, kasiere it kā manuāli pievienoja atlaidi, mājās konstatējam, ka nekāda papildatlaide netika piemērota! Esam ļoti neapmierināti ar šādu apkalpošanu! Kādēļ mānīt cilvēkus ar piedāvājumiem, kurus pats pakalpojumu sniedzējs negrib pildīt. Tas tikai bojā klientu noskaņojumu un savu reputāciju! Vienkārši vairāk negribās uz turieni atgriezties!

27.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Circle K Latvia Support Pārstāvja atbilde 28.10.2019

Labdien.

Lai varētu izskatīt Jūsu aprakstīto situāciju, lūgums atsūtīt papildus informāciju:
Uzpildes stacija kurā bija darījums, aptuvens laiks, izmantotās Extra kartes nr., ja izmantota banku karte, kura piesaistīta Extra club profilam, tad kartes pirmie 6 un pēdejie 4 cipari.
Epasta adrese uz kuru saņēmāt piedāvājumu.

Lai nebūtu informācija jāraksta publiski, lūgums to atsūtīt uz mūsu epasta adresi [email protected]

Ar cieņu,
Circle K Latvia Klientu Serviss

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes