BOHO wedding couture Latvia - Slikts serviss

Pasūtījumu veicu 2020.gada augustā/septembrī. Solīja atdot uzšūtu kleitu novembra sākumā.
Vēlāk šie solījumu pārauga - atvedīšu/atsūtīšu Omniva/ tiksimies.
Līdz pat šodienai 2021.gada aprīlim neesmu saņēmusi savu sūtījumu, kā arī neesmu saņēmusi atgrieztu naudu.
Jau novembrī teica, ka kleita gatava, bet tad atkal martā saka, ka jāpabeidz. Pat neceru iegūt savu sūtījumu.
Paši uzlikuši, ka Facebook nav iespējams atstāt atsauksmi.

Acīm redzami koncentrējas uz "slavenību" apkalpošanu un sevis prezentēšanu soc. tīklos, vairāk kā uz klientu.

A

Komentāri (7)

L Laura.123 21.04.2021

Aij šī konkurence..Reāli ož pēc pasūtījuma raksta..

Ja jau nauda netika tev atgriezta, kapēc nevērsies policijā par krāpniecību? :)))

Esmu divas kleitas sev un mammai sūtījusi no viņiem, viss ir laikā un labāk kā cerēts, varbūt termiņā neiekļāvos, bet pašas vainas pēc, jo izlēmu tomēr beigās citu audumu.
Varu tev bildes iesūtīt ja vēlies :)

C Consuela 15.06.2021

Šeit vispār nav runa par kleitas izskatu vai kvalitāti, bet gan par pasūtījuma izpildes laiku un attieksmi pret klientu. Kam Jūsu bildes ir vajadzīgas... Tieši otrādi, Jūsu komentārs ož pēc pasūtījuma raksta

D Diāna 30.06.2021

Tā kā beidzot kleitu esmu dabūjusi, tad varu rakstīt. Man ļoti līdzīgs stāsts. Pasūtīju kleitu 2020. gada oktobrī, pirmais iespaids ļoti labs, taču tad ilgi klusums un sākās visādas atrunas, atceltas laikošanas utt.
Un tikai aprīlī man bija pirmā laikošana, ņemot vērā, ka kāzas bija plānotas maijā. Varēja jau arī redzēt, ka kleita ātri salikta kopā.

Taču vismaz kleita tika uzmeistarota, taču galīgi ne tā kā vēlējos. Nerunājot jau par sajūtu laikošanas laikā, kad ātrāk gribējās tikt prom, jo sajūta tik neērta, it kā es būtu spiedusi šuvējai kleitu šūt par baltu velti.
Pasūtīju arī plīvuri... es biju uz pauzes, kad viņu saņēmu. Drausmas! Pati to mājās būtu uzšuvusi.

Ļoti lielas komunikācijas problēmas, diemžēl. Tikai tad, kad interesē kaut ko klāt uzšūt, tad gan uzreiz rēķins tiek atsūtīts. Par vienu tikšanos (pirmo sarunāto laikošanu), kad nogaidīju ārā un neviens neieradās, man solīja atlaidi, taču tādu, protams, nesaņēmu. Pēc šīs pieredzes diezvai pati kādreiz tur vēl kaut ko sūtīšu vai arī ieteikšu kādam citam sūtīt.

A anti boho 12.07.2021

Lasot Diānas sūdzību man pat uz īsu mirkli šķita, ka to rakstījusi esmu es pati:), jo pieredze identiska. Parasti gan šāda veida sūdzības nerakstu, precīzāk, šī ir pirmā reize, bet pacietības mērs ir pilns un ļoti negribas, lai vēl kādai līgavai būtu jānonāk tik neapskaužamā situācijā pirms savas svētku dienas.

Es kleitu pasūtīju 2,5mēn ātrāk, bet reāli saņēmu tikai nedēļu pirms kāzām, lai gan kleita bija vairāk kā vienkārša un tas kādā ātrumā beigās šuvēja laboja visas lažu vietas, ļāva secināt, ka pašu kleitu miera vējos būtu varējusi uzšūt pa vienu dienu. Jocīgi, bet pat auduma paraugu nevienā brīdī neiedeva, lai gan jautāju. Tāpat pie šuvējas nav pat mazs papildus spogulis, lai varētu apskatīt kā izskatās mugura. Kādas klientes bērns esot saplēsis un nu vairs neesot. Cmon:)

Viss izskatās pēc kārtējas kāzu industrijas biznesmenes mēģinājuma tikt pie easy money. Tā pamatideja, ka kleita tiek šūta pēc bildes ir ļoti konceptuāla. Ir skaidrs, ka viņas neredz ne detaļas un arī nesaprot lietu pēc būtība. Pirmajā laikošanā mana kleita bija ļooooti attāls līdzinieks bildei redzamajai, un pat nomainot modeli, beigās ar visām kurpēm kleita bija par īsu. Paņēmu kleitu un braucu prom, jo goda vārds, nolaižas rokas tajā iestādē.

Par pieminēto komunikācijas kultūru nav pat ko daudz komentēt - ļoti familiāra un atsaucīga līdz brīdim, kamēr esi piekritis un naudu samaksājis. Pēc tam sākās ignorēšana kaut kāda atrunāšanās, solīšana utt.

Viennozīmīgi uz Boho vairs nekad neiešu un citiem arī neiesaku! Tā kā šī jau ir trešā šāda satura sūdzība, laikam ir skaidrs, ka tā nav vis nelāga sagadīšanās, bet konkrēti izstrādāts darba modelis. Žēl.

E EzliK 06.08.2021

Meitenes nekad neieteikšu nevienam tur pasûtit kàzu kleitas un svinîgas kleitas! Kvalitàte vnk graujoša un attieksme no Lindas Berzinas puses tik pat drausmîga pec naudas sañemšanas! Klientu maldinàšana lîdz pedejam brîdim! Kad palûdz lai ir klàt kad izsniedz kleitas tad ir atrunas daudz un dažadas! Jûtu lîdzi šuvèjai Diànai kura stradà ar vinu neilgu brîdi viñas sûdus smelt àrà! Vnk drausmas! Gan sanemšos un uzrakstîšu pati sûdzibu ar visàm bildèm ko sabildèju!
Šobrid vajag sagremot to visu!

K Kristīne 04.11.2021

Sveiki!

Ļoti līdzīga situācija, kā iepriekš minētās.

Kavēja termiņu, Linda Geduša muļķīgi aizbildinājās par termiņa nobīdi, ka šuvēja slimo utml., taču teiktais acīmredzami nebija saskaņots ar pašu šuvēju...Man pat nebija nevienas ziņas par to, ka dienā, kad būtu jāmēra, nesanāks... Es pati jautāju, cikos tad jāierodas, uz ko saņēmu augstāk minēto informāciju...Starpcitu, pret šuvēju nav pretenziju...

Man laikam jāpiemin, ka tā kā mums nebija lielās svinības, bet vnk. sarakstīšanās un uzreiz došanās ceļojumā, tad es izvēlējos satīna kleitu no piedāvātā standarta klāsta, nevis individuālu kāzu-kāzu kleitas dizainu.

Manai kleitai bija jābūt gatavai nedēļu pirms notikuma. Lai es varētu mierīgi piemeklēt klāt visu pārējo, kas nepieciešams. Es viņu dabūju dienu pirms... Pa ceļam audums bija sajaukts, manus mērus noņēma no citas krāsas auduma un kleitu uzšuva pēc tā (rezultātā kleita gan bija nedaudz par lielu, bet es jau neko vairs neteicu, jo sapratu, ka to izlabot nevarēs)... Kleita tika uzsākta šūt tikai 2 dienas pirms paša notikuma... Audums (nepareizais!) tika atvests tikai 3 dienas pirms tā, par kādu saslimšanu te var būt runa.

Man nedēļu bija stress, jo es nesapratu, vai būs vispār, ko vilkt...Šādas situācijas galīgi nav pieņemas, ņemot vērā industriju, kurā darbojas Linda, jo meitenes jau tā ir satrauktas... Man ir skrīnšoti no tās FB sarakstes, kas ir ideāls PTAC materiāls. Kopumā PTAC būtu jāpievērš šai iestādei uzmanību…

Es kādu laiku domāju – rakstīt – nerakstīt atsauksmi, jo kleita jau sanāca glīta… Bet atceroties, cik negatīvas emocijas man radīja tas process, nolēmu, ka jāraksta… Un pati kleita tomēr ir šuvējas nopelns, nevis “menedžeres”… Jāsaka gan, ja ir stipri nervi un daudz laika, tad mēģiniet, kleitas šuvēja glītas šuj un cenas nav augstas.

Bet jā, skaidrs kāpēc nav iespēja FB un Google atsauksim atstāt...

L Liana Stankevica 12.08.2022

Pilnīgi tās pašas sūdzības varu sniegt arī es.

Norunājām visu par manu kāzu kleitu jau marta sākumā. Pēc mēneša norunājām pirmo tikšanos, kas tika pārcelta 3 (!) reizes. Nākošo pārcēla divas reizes. Pedejā gan notika laicīgi (aleluja) un kleitu saņēmu vien pēdējā dienā pirms kāzām, neskatoties uz to, ka sākām saziņu jau 4 mēnešus pirms deadlaina.

Mani viņu piedāvājumā uzrunāja tieši punkts par to, ka meitenes šuj pēc bildēm. Tad nu pirmajā tikšanās reizē viņa ātri uzmeta aci bildei, uzskicēja visai neprecīzu modeli pusminūtē, īsti neieklausoties manās vēlmēs un arī neuzdodot jautājumus, un tad noņēma no manis 3 mērus un pēc 10 minūtēm (!) jau teica, ka viss ir skaidrs un varu doties.

Šeit gan mazliet varētu būt akmens manā dārziņā - Iespējams pati nebiju gana uzstājīga un sagaidīju lielāku sadarbošanos no pašas šuvējas puses, par cik pati no šīm lietām neko daudz nesaprotu. (kas ir iemesls, kāpēc meklējam profesionāļus, vai ne?)

Vēl pirmajā tikšanās reizē papildus tam, ka tā tika pārcelta vairākas reizes (kopā par pusmēnesi) un notika vien 10 minūtes, saņēmu pārmetumus par manis izvēlēto audumu, kuru iepriekš norunājām, ka iegādāšos pati, jo īsti neapmierināja viņu audumu piedāvājums. Tai laikā, kad meklēju audumus, aktīvi sūtīju viņiem manis uzieto variantu foto un video, cerot uz profesionālu viedokli, vai būs gana labs kleitai, kuru esmu iedomājusies. Kā man likās, visu saskaņojām un pirku tik nost. Rezultātā beigās saņēmu rājienu no šuvējas. 1) Es gaidīju pusmēnesi, 2) kopā 4 reizes atliku citas lietas, lai tiktos par savas kāzu kleitas šūšanu, no kurām tikai CETURTAJĀ reizē tikšanās patiešām notika, 3) tā ilga 10 minūtes, 4) kurā mani paspēja norāt par lietu, kuru, no manas puses izskatījās, ka iepriekš biju saskaņojusi.

Par gala variantu - vienā dekoltē pusē visā šuves garumā līda ārā oderes audums, šķiet, kaut kas bija sašūts nepareizi. Nebija redzams no attāluma, bet tuvumā esot - gan. Ja būtu viss darīts laicīgāk un pietiktu brīdis vēl vienai laikošanas reizei, noteikti kopā ar šuvēju būtu paspējušas šo nepilnību izlabot.

Vēl uz kleitas baltā auduma viscaur ir traipi - izskatās, ka šuvējas uz auduma ar pildspalvu atzīmēja mērus - izspiedušies cauri kokvilnas audumam un ir redzami kā vienā, tā otrā auduma pusē. Man izmazgājās ārā zāles un dubļu pleķi no kāzu dienas, bet šīs mērījumu pēdas stāv kā stāvējušas gan pēc veļas ziepju, gan divu dažādu traipu tīrītājlīdzekļu izmantošanas. Nezinu, ko lai dara ar to dara.

Kopumā, neņemot vērā šīs divas nepilnības, kas redzamas tikai tuvumā ieskatoties, kleita nebija slikta, dabūju, ko gribēju - izskatīties pēc meža laumas savā dienā. Ticu, ka pēc fotogrāfijām šūt ir liela noņemšanās - iespējams tādēļ šajā pavasarī viņas arī šo opciju pārstājušas savā biznesā piedāvāt.

Mana lielākā rūgtuma garša šajā visā ir par to, ka gatavošanās kāzām jau tā ir viens vienīgs stress. Tas arī bija iemesls, kāpēc meklēju profesionāļus, kas uzšūs kleitu, kuru vēlos un neliks man par šo lietu lieki uztraukties darot visas pārējās ar kāzām saistītās lietas. Mana pieredze kāzu kleitas darināšanā bija viens vienīgs stress un uztraukums par to, vai beigās saņemšu pasūtījumu, vai arī viņi pazudīs ar visu manis iegādāto, pavisam ne lēto, audumu.

Diemžēl atsauksmes par boho couture sāku meklēt vien tad, kad 2. reizi tika pārcelta mana tikšanās ar šuvēju, viņas mistiskas slimošanas un operāciju dēļ, kas te pēc komentāriem, šķiet, ilgst jau 3. gadu.

Muļķīgi savas dzīves pieredzes trūkuma dēļ biju samaksājusi pilnu summu viņiem uzreiz, kad sākām saziņu, lai "norezervētu" savu vietu kleitu rindā un darbnīca būtu droša, ka pēdējā brīdī nepardomāšu, pasūtot pēkšņi no "alieexpress vai ebay, piemēram". Visādi citādi jau uzreiz pie pirmajām aizdomām būtu meklējusi kādu citu meistaru, kurš viestu lielāku uzticību, tādā veidā aiztaupītu sev liekus pārdzīvojumus. Vēl viens atgādinājums ikvienam - nekad nemaksājiet pilnu summu pakalpjumu sniedzējam pirms paša pakalpojuma saņemšanas!

Īsāk sakot, noteikti neiesaku šo vietu nevienam, jo īpaši līgavām - visticamāk saņemsiet sūtījumu pēdējā brīdī, un procesa laikā būs parlieku daudz jāuztraucas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes