LV RU
www.sudzibas.lv Banknote.lv Mistiski procenti, klientu maldināšana

AtrisinātaBanknote.lv - Mistiski procenti, klientu maldināšana

Pagarinot laikā mēneša maksājuma termiņu (aizdevums uz gadu) par 30 dienām, mēneša maksājums pieauga. Pagarinot, pēc 22 dienu kavēšanas, maksājuma termiņu par 30 dienām, termiņš tika pagarināts tikai par 28 dienām, sākot no termiņa pagarinājuma maksājuma veikšanas dienas. Šorīt sazvanoties zvērēja veikt pārrēķinu, dot atbildi līdz tās pašas dienas vakaram (šovakar). Protams, ne viens nedeva vairs ne ziņu. Zvanot no reģistrētā nr. pēcpusdienā, vairs neviens man neatbildēja. Man, zvanot banknotei no cita nr., tikai saka, pazvaniet uz citu nr., pazvaniet uz citu nr., redzam, ka informācija ir nodota, šodien obligāti atrisināsim situāciju. Šobrīd ir jau 21:40 un birojā neviens vairs nav, zvanot automātiski zvans tiek atvienots. Epastā arī tukšums.
Procenti arī - kavējuma gadījumā piestāda līgumsodu, nokavējuma procentus un vienlaicīgi arī aizdevuma lietošanas procentus par kavētajām dienām.
PTAC ieteica sūtīt viņiem vēstuli pa pastu, bet kamēr tur sagaidītu atbildi, maksājuma termiņš jau tuvojas, pamēģini tikai laicīgi nesamaksāt. Tā nu nezinu ko darīt.

Papildināts BankasNotis 23.03.2017

Šodien, 23.03., "Banknote" darbinieks sazinājās ar mani, teica, ka tomēr būs vairāk laika vajadzīgs, lai izskatītu situāciju un veiktu pārrēķinu. Paldies par godīgumu.
Sūdzība tiks atrisināta, kad saņemšu pareizu atmaksas grafiku.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta BankasNotis 23.03.2017

Pārrēķins ir veikts, jaunais grafiks ir saņemts, problēma ir atrisināta.

B

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes