www.sudzibas.lv Banknote.lv Krāpšana - mans pasutijums tika pardots.

AtrisinātaBanknote.lv - Krāpšana - mans pasutijums tika pardots.

Esmu ļoti vīlies par Banknote apkalpošanu.
23.08.2025 veicu pasūtījumu (Nr. BA25044840) uz Samsung Galaxy Buds 3 Pro un e-pastā saņēmu gan pasūtījuma apstiprinājumu, gan paziņojumu, ka prece ir “gatava saņemšanai” filiālē Rīgā, Ieriķu iela 3. Ceļā uz veikalu pavadīju vairāk nekā 40 minūtes (viena virziena), lai saņemtu preci.

Tomēr, ierodoties filiālē, pārdevēja ar smaidu paziņoja, ka prece jau vairākas stundas iepriekš pārdota citam klientam, un paskaidroja, ka tā ir “sistēmas kļūda”. Nekādus atcelšanas paziņojumus es nebiju saņēmis. Izrādās, ka veikals manu pasūtījumu bija apstiprinājis, bet preci pārdevis citam.

Rezultātā velti iztērēju gandrīz 2 stundas (ceļš turp un atpakaļ, pasūtījuma noformēšana, reģistrācija), bet paliku bez preces. Šāda rīcība ir nepieņemama, ļoti neprofesionāla un grauj uzticību uzņēmumam.

Mans viedoklis: Banknote klientu apkalpošanas prakse ir ļoti slikta. Vispirms tiek apstiprināts pasūtījums un solīts, ka prece gaida klientu, bet patiesībā tā tiek pārdota citiem.

23.08.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Banknote Pārstāvja atbilde 25.08.2025

Labdien!
Ļoti atvainojamies, ka Jums nācās saskarties ar šādu, nepatīkamu situāciju! Situācija ir atrisināta.

Ar cieņu,
Banknote

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Eugene_J 25.08.2025

Situācija tiešam ir atrisināta
Sazinājas uzņemuma parstāvis (regionalais vaditājs / Pēteris) un telefoniskis visu sīki paskaidroja, piedavāja problēmas risinājumu.

E

Komentāri (1)

Good Intentions 24.08.2025

Uz priekšdienām vienmēr ir labi pārliecināties piezvanot. Tele2, Dpd un citiem arī šāda sistēma diemžēl.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus