Banknote - Krāpšana

Ne vienu reizi vien banknote pirms kārtējā maksājuma veikšanas no klienta profila izņem visu iespējamo informāciju par esošajiem aizdevumiem. Cik ilgs laiks pēc rakstiska iesnieguma iesniegšanas nepieciešams, lai atjaunotu visu informāciju, kas līdz šim bija pieejama? Kāda summa jāmaksā (to, ka jāmaksā, sapratu no telefonsarunas ar bankas darbinieci) par līdz šim pieejamās informācijas atjaunošanu profilā?

Papildināts Rita Rituka 30.11.2023

Ventspils, Kuldīgas iela 26.

01.12.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Rita Rituka 02.12.2023

Ventspils un pakalpiņi rullē!

Atbilde no Banknote Pārstāvja atbilde 19.01.2024

Paužot uzņēmuma viedokli, vēlamies atzīmēt, ka Banknote.lv vienmēr cenšas sazināties ar sūdzības iesniedzēju privāti, izmantojot šī portāla sarakstes iespējas un atrisināt situāciju godprātīgi. Un arī šīs sūdzības ietvaros, mēģinām sazināties ar tās autoru, lai noskaidrotu precīzāku situācijas izklāstu. Visi mēģinājumi tika ignorēti. Lai atrisinātu augstāk minēto situāciju, aicinām sazināties ar mums, rakstot uz [email protected], nosūtot mums ziņu WhatsApp 25664663 vai zvanot pa tel. 66116688

Atbilde no Banknote Pārstāvja atbilde 13.02.2024

Uzņēmuma Banknote.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti.

R

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes