LV RU
www.sudzibas.lv BALTA Slikts serviss

AAS Balta - Slikts serviss

Gars stasts, bet isi:
1. Daudzdzivoklu maja noleju kaiminus, kuri ir apdrosinati. Ok! Mana velasmasina, manas problemas.
2. Lai uzliktu parakstus uz aktiem, kurus sastadija, mani atrada visi, gan AAS Balta, gan RNP. Gaidam lemumu.
3. Lemuma nav, ne uz deklareto dzivesvietu, ne e-pasta, ne telefona zvana veida.
4. Pec 6 menesiem atnak inkasso vestule no paradu piedzinejiem, kur man jamaksa parads par regresa prasibu, kuru nekad vel neesmu sanemis! Erti! Tikai kadel man ir japarmaksa EUR 7,- par liekam darbibam?

Paliek tikai viens jautajums: ka AAS Balta nevar sameklet vainigo personu vairaku menesu garuma, ja nav mainijies ne telefons, ne deklareta dzivesvietas adrese, ne "vainigais" dzivoklis. Tagad gaidu faktologisko izklastu no inkasso kompanijas, par pieredzi ar paradu piedzinejiem nakamaja nedela!

Kopsumma: del "nespejas" sniegt pakalpojumu, ieteiksu visiem nekad neizmantot AAS Balta pakalpojumus (par nozelu, izradas, pats izmantoju).

Aa

Komentāri (2)

Oļegs Zatlers 13.11.2017

Kapec Baltai jatere savi resursi aapsa meklesana? Tev pasam bija ar viniem jasazinas, ja jau zinaji par tadu lietu, ka regress.
Turklat, kur cilvekiem pietiek uznemibas del 7Eur sudzeties un blaustities apkart. Balta neko nepareizi nav izdarijusi, gluzi otradak - izmaksajusi atlidzibu tevis nolietajam kaiminam.
Ka ari, tas tacu ir zinams, ka tiem piedzinejiem nekas nekad nav jamaksa. Samaksa pamatsummu un ignore piedzinejus.

Aa AASBALTA 14.11.2017

Labdien!

Paldies par komentāru. Jūsu viedoklis un atgriezeniskā saite mums ir ļoti svarīga. Lai varētu izvērtēt konkrēto situāciju un sazināties ar Jums, ir nepieciešama Jūsu kontaktinformācija (telefona numurs, e-pasts) un konkrētā gadījuma apraksts. Aicinām Jūs sazināties, nosūtot e-pastu balta@balta.lv, aprakstot problēmu un sniedzot savu kontaktinformāciju.

Ar cieņu
BALTA

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay