LV RU
www.sudzibas.lv Auto 7 Krāpšana, slikts serviss

Auto 7 - Krāpšana, slikts serviss

Nopirku kuponu, lai uztaisītu savirzi. Piezvanīju, pieteicu laiku. Konkrētajā laikā ierados. Pirmais šoks par to, kāda saruna augstos toņos izskanēja ar viņu iepriekšējo klientu. Pieņēmu, ka katram ir diena, kad slikts garastāvoklis. Labi, tagad atdodu mašīnu uz savirzi un prasu, cik ilgi tas būs- atbilde bija 30 min. Es atbildu, ka tikmēr aiziešu līdz veikalam. Domāju, ka viņi paprasīs man numuru, lai var pazvanīt, ka viss gatavs, bet nekā. Izeju ārā no teritorijas un man pazvana kolēģis un sākam runāt, pat aizmirsu, ka gribēju uz veikalu. Tieši pēc 12 min mana mašīna tiek izripināta un nolikta stāvlaukumā. Es šokā. Kā tik ātri. Man parasti vismaz 30 min savirzi taisa. Ok, pādomāju, ka varbūt kāda jauna, ātra tehnoloģija. Vēl kādas 10 min norunāju pa telefonu un tad eju uz servisu. Un seko jautrākais. Man tas cilvēks, kas pieņem klientus saka - mums vajadzēja sildīt vienu skrūvi, tādēļ bija ilgi jāmocās ar regulēšanu un tādēļ būs jāmaksā 5 eiro klāt pie kupona cenas. Pirmkārt, ilgi jāmocās? Mašīna jau pēc 12 min bija ārā no servisa. Otrkārt, man pirms braucu uz servisu nomainīja VISAS regulācijas skrūves. Un tagad pēkšņi viena bija jāsilda? Treškārt, laukā +25 grādi un skrūve vēl jāsilda? Ceturtkārt, kā ir jāsilda, lai tas izmaksātu vēl 5 eiro? Te acīm redzami ir naudas kāšanas shēma.

Pi

Vairāk sūdzības par Auto 7

Komentāri (1)

Cr critical thinker 30.08.2017

jāsilda , jākustina, jālūdzas. tak normāli.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes