LV RU
www.sudzibas.lv Auto 7 Briesmīgs serviss

Auto 7 - Briesmīgs serviss

Tātad, stāsts samērā interesants.
Devos uz šo kantori piespiedu kārtā, jo nomainīju auto marku, uz tādu, par kuru mans iepriekšējais mehāniķis atklāti atzinās, ka maz zina.
Darāmo darbu sarakstā bija zobsiksnas komplekta maiņa ar visiem saistītajiem darbiem. Pieteicos pa telefonu (paldies dievam) izrunājot par cenas aplēsēm darbam un detaļām. Detaļas protams tika piedāvātas par uzskrūvētām cenām, bet nu labi, visiem ir jāpaēd. Krievu valodīgais menedžeris bija ļoti laipns un profesionāls, pilnībā uzklausot jautājumus un atbildot uz tiem korekti – līdzīgi kā Latbema, kur pirms apkāšanas sejā smaida.
Tālāk, iegādājos detaļas un devos uz kantori pēc pieraksta – viss korekti.
Atstāju mašīnu uz 1 dienu (bija vienošanās par konkrētiem izpildes termiņiem, ar rezervi, lai viņiem ērti uztaisīt un mašīnu nodot), protams, šis termiņš netika ievērots, to es saprotu – gadās servisiem. Sarunas laikā ar “menedžeri/īpašnieku” apmainoties ar skarbāku vārdu nonācām pie vienošanās, kad mašīna tiks nodota.
Tālāk, nodošanas diena – ierodos norunātajā laikā, bet auto nav gatavs. Gaidu 1h, kad saskrūvē pēdējās lietas un jādodas maksāt. Kā vienmēr ar šiem vairāku darbinieku servisiem tiek jautāts par +30 EUR, par papildus grūtībām utt.. Labi, gadās, auto nepieciešams, lai tikai atdod un miers. Saņemot auto, protams, tur pat teritorijā atveru kapotu un pārbaudu kā izskatās (ko nu var redzēt, ņemot vērā detaļas atrašanās vietu). Konstatēju, ka līdz galam nav aiztaisījuši ciet skrūves, norāvuši kronšteinu un atslēguši kaudzi sensoru. Ejot skaidroties, saņemu uzbraucienu no tā paša menedžera, ka lienu, kur nevajag un ka viss ir kārtībā. Protams, pēc tam, kad personāžs ierauga kā lietas izskatās, un aprunājas ar darba darītāju, sākas taisnošanās. Labi, sasprauž vadus, braucu prom.

Paiet vairāki mēneši, sākas ziema, interesantas lietas. Pārstāj pečka strādāt, ilgi ņēmos saprast kas noticis, izrādās dzesēšanas sistēmā ūdens bijis ielikts, kurš palīdzēja pagraust alumīnija sistēmu un piebeidza radioatoru (jāņem vērā, ka mašīnai 15 gadi, tādēļ ne tikai viņu vaina, bet arī vecums). Labi, nieki. Tālāk: zobsiksna sāk grabēt (jāņem vērā, ka tika likts premium gals un pilns komplekts (sūknis, siksna, spriegotājs, rullītis)).

Laiks ir pagājis, viss ir labots, taču iespaids palicis.
Godājamie, nebrauciet uz šo kantori un padodiet ziņu tālāk cilvēkiem, lai apmeklē uzticamus privātos servisus.
Šie kantori kur Nikolajs pieņem, bet Oļegs labo, bez uzraudzības, nav variants, ja tiek veikts nekvalitatīvs darbs, piedirstas esošās lietas, kavēti termiņi un darbojas uz ātrumu, nevis kvalitāti.

P.S. Šeit arī dzirdēju šausmu stāstus par to ka puse mašīnas beigta (turbīna, reika, piekare, motora blīve utt.), taču braucu un no neatkarīgiem atzinējiem līdzīgas runas nav dzirdētas.

30.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes