www.sudzibas.lv Armo Mēbeles Armo mēbelēm neievēro termiņus un draud pasūtītājiem ar izrēķināšanos

Armo Mēbeles - Armo mēbelēm neievēro termiņus un draud pasūtītājiem ar izrēķināšanos

Netīšām uzdūros uz šī saita, jo vēlējos vairāk ievākt informāciju par Armo mēbelēm. Kāpēc? Jo nu jau šis mēbeļu izgatavošanas pasākums ir izvērties par nezin ko! Lasīju arī citas sūdzības, tad nu par mūsu gadījumu. Pasūtījām mēbeles Armo mēbeles. Pats īpašnieks Armands pieņēma pasūtījumu, ļoti stāstīja cik labi un smuki viss būs un nolika izpildes termiņu 19. augustu (mums ļoti svarīgs bija termiņš). Sastādījām formālu līgumu, kurā protams tajā brīdī neiedziļinājāmies. Iemaksājām 50%, kas nebija gluži maza summa! Kad pienāca noliktais datums sākām interesēties, kad tad vedīs, bet tā kā remonts mazliet aizkavējās, pāris dienas nelikāmies ne zinis. Protams sekoja solījumi, ka rīt braucam un liekam, kad pienāca rītdiena izrādījās, ka masīna saplīsusi un nevar neko atvest, tad atlikām vēl uz pāris dienām, jo var jau gadīties visādi. bet tad jau bija pagājusi nedēļa un Armands sāka neatbildēt uz zvaniem. Riktīgi sadusmojāmies un aizbraucām uz ražotni. Izrādījās, ka vispār nekas vēl nav sākts taisīt un neviens no strādniekiem neko nezin par šādu pasūtījumu. Tā kā sapratām, ka esam pamatīgi iekrituši, jo mēbelēm jau bija jābūt pie mums uz biznesa palaišanas dienu, pieprasījām Armandam, lai atgriež naudu, jo tāpat visu nepaspēs sataisīt pa pāris dienām. Protams naudas nebija, tad nācās iet uz kompromisu un prasīt lai sataisa daļu, kas ir vajadzīga, kā pats minimums, pie tam atsakoties no iecerētās krāsas, jo nebija laiks papildus krāsošanai. Pašu minimumu izspiedām, bet tad atkal viss turpinājās un tā dienu no dienas. Pa vakariem bija jābrauc un jāsēž klāt kāmēr salika kādu daļu no pasūtījuma. Protams bija vēl arī labošanas, jo sataisīja daudz ko nekvalitatīvi un pilnīgi ačgārni. Pabaidz pāgājušo piektdien (3.okt.), tātad pāri termiņam 1, 5 mēnesis un arī tikai tā ka nepārtraukti braukājot pie viņa uz ražotni un pārbaudot vai tiešām tiek taisīts. Pirms gala norēķina ieskatījos līgumā, lai sarēķinātu soda naudu par nokavējumu un secināju, ka esam piečakarēti (to vēlāk bija pamanījis arī cits pasūtītājs, skat. citu sūdzību par Armo mēbelēm). Vienalga sarēķināju, gan par to, ka kvalitāte nav laba, gan, ka nesaņēmām tādu, kā sākotnēju pasūtījām, gan nokavēto termiņu, gan patērēto laiku burtiski izcīnot savu pasūtījumu. Sanāca, ka jāietur 260 lati, par ko Armands, protams nebija sajūsmā, pat sāka apvainot, ka es rīkojos nezolīdi (laikam melot, kavēt termiņus un izpildīt darbus nekvalitatīvi ir zolīdi un pilnīgi normāli!!!), bet tomēr devās prom, saņēmis atlikušo daļu. Pēc pāris dienām sekoja Armanda zvans, ka viņš tomēr nepiekrīt manis atrēķinātajai summa un ka vēl grib 150 un piekodināja, ka savu panāks ar labu vai ļaunu vai savāks daļu mēbeļu atpakaļ, uz ko es atbildēju, ja tuvosies mūsu iestādei izsauksim policiju un noliku telefonu. Nākošajā dienā jau manai sievai un atkal ņēmās draudēt, ja nepanāks savu un mēs viņam vēl nesamaksāsim, tad saprotam, ka ne jau visur staigājam kopā un pie mājas arī var sagaidīt. Aizbraucu pie viņa aprunāties, kā viš tā uzdrošinās sievietei draudēt un pacentos šo sarunu arī ierakstīt, kurā piedāvāju viņam, ja nevaram vienoties, tad ejam likumīgo ceļu, lai sūdz mani tiesā un redzēsim kuram ir taisnība uz ko Armands atbildēja, ka tas ir pārāk ilgi un ka viņš jau tagad sāks rīkoties. Sanāca gari rakstīt, bet seciniet paši, kāds ir šis Armands un viņa uzņēmums. Es labrāt sazinātos ar citiem, kas ir cietuši no šī darboņa, jo nu jau ir par traku, ka jāsāk ar uztraukties par savu dzīvību, jo pasūtīji mēbeles.

ģ

Komentāri (23)

A Armands 11.10.2008

gadās arī klienti, kuri melo, kā šajā dotajā gadījumā - un neviens Jūsu sievai nav draudējis - ja Jums ir bagāta fantāzija, mazāk jāskatās sliktas filmas.
Ja Jums ir naudas problēmas, tad nav ko pasūtīt mēbeles, ja Jūs nevarat samaksāt par mēbelēm, tad tās ir jāatdod.

: :))) 11.10.2008

Jaa...Par Armo mebelēm ir daudz sūdzibas!
Domaju, ka firmai vajag padomāt par to kaa viņi apkalpo klientus, tomer klienti ir vajadzigi!

ģ Ģirts 14.10.2008

Armand, smieklīgākais ir tas, ka Tu mūs saukā par nezolīdiem, meļeim un ar naudas problēmām, bet gaidot, kad beidzot izpildīsi mūsu pasūtījumu, visas minētās īpašības saskatīju tieši Tavā un Tava uzņēmuma darbībā. Tā jau saka, ka cilvēki pārējos vērtē pāc sevis!
Kā vēlāk noskaidrojās, tad Daiga savu pasūtījumu saņēmusi 6 mēnešus pēc sākotnēji noliktā termiņa un arī nelabākajā kvalitātē.
Lai Tev veicas ar jaunu uzņēmumu (jauns nosaukums - jaunas iespējas:), tikai ceru, ka darbības veids arī būs jauns!

A Armands 14.10.2008

Ģirt, dīvaini, ja Tevi neapmierina kvalitāte, nu tad atdod mēbeles, kāpec tad Tu viņas izmanto un nevari norēķināties. Tu ne tikai nevari norēķināties ar manu uzņēmumu, bet arī ar pārējiem, kas pie Tevīm strādāja - celtniekiem utt.
Tu publiskā telpā ieliec savus murgus un ceri ka varēsi mierīgi dzīvot nesamaksājot par mēbelēm.
Uz drīzu tikšanos!

L Labvēlis 18.10.2008

Pilnīgi piekŗītu augstāk teiktajam un vē gribu piebilst, ka garantijas remonti arī netiek veikti!

A Armands 16.11.2008

ko mana firma nav izpildījusi, varbūt labāk pazvanīt un pateikt, kas par lietu man personīgi, nekā mest savus tekstus, tādi mēs tie latvieši esam - viens otru apliekam un tāpēc mēs esam, kur mēs esam(Dānijā dāņi pērk tikai savus ražojumus, viņiem nebija komunisms un pārejas periods no sociālisma uz komunismu - nebija lielās prihvatizācijas), ne mums ir latvijā kādas ražotnes - visu 90 - os prihvatizēja - bija izdevīgāk pārdot prihvatizētās iekārtas nevis taisīt ražošanu - uzreiz jau varēja nopelnīt - tagad poļi taisa uz tām pašam iekārtām mums lamināta mēbeles un mēs pērkam..., ne arī cieņa vienam pret otru... Es, anonīmais rakstniek, savu biznesu sāku no pilnīgas nulles, man pirmsākumos bija tikai divi rokas instrumenti, Es taisu mēbeles no dabīga koka, man ir grūti, bankas nedod ne santīma, viss, kas man ir - tā ir mana enerģija un neatlaitība. Ja Tu vari, tad pazvani un atrisināsim Tavu problēmu. Visu cieņu...

A Armands 16.11.2008

sori.. no sociālisma uz kapitālismu

A Armands 16.11.2008

CAU TU, ĢIRT ĒRZELI, MANA PACIETĪBA IR BEIGUSIES. Tu nedomā, ka viss ir beidzies - viss tikai tagad sāksies. kāds tu esi mēsls, ja tu nevari samaksāt cilvēkiem par darbu. Tu mani publiskā vidē klaji apmeloji, kad es esmu draudējis tavai sievai, es jau zvanīju uz Tavu Telefonu, nevis tavas sievas - Tu cūka, Es uz sievietēm nekad mūžā neesmu pat slikti paskatījies, kā Tev nav kauna.
ja tas nebūtu serveris - sūdzības.lv (kas nenes atbildību par tekstiem)- Es tevi jau būtu iesūdzējis tiesā par apmelošanu..
Tu uzvedies kā zilais - ja es būtu apvainojis Tavu sievieti, tad atbrauc un aprunājies kā vīrs ar vīru, nevis Tu te murgo par audio ierakstiem. Tu man draudi ar policiju...Tad uzprasi policistam, kā viņš jutīsies, ja tu nesamaksāsi viņam algu...Tu, ērzeli, Tu esi izsmēlis manu pacietību...lielies ka pelni astoņi lati stundā, bet nevari norēķināties ...

: :))) 17.11.2008

Esmu ari saskarusies ar tadiem klientiem, kas visādos veidos un paņēmienos cenšas panākt to lai nav jāmaksā par padarīto darbu, parspīlējost un izdomajot visādas problēmas, kas dažreioz liekas galīgi neloģiskas
Piekrītutam, ja klientam neapmierina perece tad to var atgriezt un nekadu problēmu, bet ja klients lieto mebeles un sūdzas un nemaksā, tad jau vienkārši klients negrib maksāt un rikojas negodiigi, šada veidā klienti arī cenšas izspiest atlaides..
Vajag padomāt arī to, ka mes visi esam tikai cilvēki un kastrs var klūdities, bet nevajag jau but negatīviem un neiecietīgiem...

L Labvēlis 17.11.2008

Par tiem garantijas remontiem! Es uzskatu tā! Ja es divas reizes uzzvanu par defektu un man no nedēļas uz nedēļu atliek, tad paldies! Es samaksāšu citam meistaram, un defekts būs izlabots! Vienīgais gribu pabrīdināt pārējos, pameklēkiet zolīdāku firmu!!!

E ehhh... 28.11.2008

Mja... Armands šajā situācijā ir vienīgā nezolīdā persona. Es vispar domāju ka ši konkrētā firma nespēs pastāvēt ilgi - nepildot pasūtījumus termiņos, publiski draudot un apsaukājot klientus, nemaksājot darbiniekiem algas. Visas šīs rīcības galīgi neatbilst normāla uzņēmēja darbībai.
Gundega: Jā piekrītu ka arī klienti gadās visādi, tikai šajā gadījumā ar klientu viss ir kārtība ;) Kā tev patiktu pasūtot piemēram kaut vai mašinu katru dienu braukt uz ražotni un parbaudit vai viņa tiešam tiek taisīta, saņemt viņu par vēlu ( cik saprotu stipri par vēlu, un cik saporotu šī aizkavēšnās ir traucējusi minētā klienta uzņēmējdarbību) un pēc ta, vēl atklāt mašīnā defektus - atgriezt preci jau var, tikai šajā gadījumā nav nekādas garantijas ka kāds argriezīs arī naudu, līdz ar to tiesa un vēl vairāk sabojāti nervi garantēti. Minētajam klientam šajā gadījumā tiešam visloģiskākā rīcība bija paturēt preci, samaksājot mazāk, ņemot vērā sagādātas neērtības. Lūdzu uzzini reālo situāciju par konkrēto uzņēmēju pirms raksti nepamatotus komentārus ;)
Armand: par ko tu vispār brīnies? Kā tu attieksies pret klientiem - tā viņi pret tevi. Man gribētos redzēt kā tu pats rīkotos klienta vietā. Es stipri šaubos ka sēdētu mierīgs un gaidītu uz pasūtīto preci gadiem. Ja tu nespēj organizēt sava uzņēmuma darbību, tad varbūt ir laiks padomat šo uzņēumu slēgt un strādāt algotu darbu pašam. Diemžel ja cilvēkam nav vadītāja spējas - tad viņu vienkarši nav!!! Tādā veidā tu vismaz būs par vienu negodīgu uzņēmēju mazāk šajā valstī :) Un man vēl ir jautājums - ka tu izturies pret saviem darbiniekiem... interesanti kā tev pašam patiktu strādāt vaiga sviedors - bet nopelnīto naudu vienkārši lūgties no darba devēja. Tev tāda dīvaina uztvere - nav naudas - nemaksāšu strādniekiem, ir nauda - iedošu 10 LVL lai uz laiku atšujas. Tu vārētu izdzīvot ar 10 LVL??? Nauda ko cilvēks ir nopelnijis vairs nepieder tev, līdz ar to viņam nesamaksājot - tu tērē svešu naudu!!! Cik tas ir godīgi???
Protams attieksme pret tavu kleintu Ģirtu ir zem katras kritikas, normāls reāli domājošs uzņēmējs nedrīkts atļauties nosaukāt klientu šadiem vārdiem, kur nu vēl publiskājā telpā!!! Lai arī kāds būtu šis klients. Ņemot vērā konkrēto gadījumu - tev būtu jābūt laimigam ka tev vispar samaksāja - un nebūtu jākasās par 260 LVL - tā ir tava vaina ka pasūtījums nav atdots laicīgi, tā ir tava vaina ka precē ir defekti, un vēl klāt pierēķini klienta laiku ( kas arī maksā naudu) ko viņš pavadīja braukājot uz tavu ražotni, pieskatot tevi!!!

A Armands 29.11.2008

AnYanka, katram ir tiesības uz savu viedokli - protams arī Tev.
Cik es saprotu, Tu biji pie manis strādājis, bet vairs nestrādā. Lai tev veicas jaunajā darba vietā, ja Tu tādu esi atradis.
Darba devējs Tev dod iespēju strādāt, instrumentus utt. Ja Tu mēnesī saņem tikai 10.ls varbūt problēmas ir Tevī pašā.
Tu neesi pieprasīts speciālists, ja esi ar mieru strādāt, par 10.ls.
Vajag mazāk slinkot, nākt uz darbu, un kvalitatīvāk un ātrāk strādāt, neražojot brāķi. Kā arī neviens dzērājs un brīvmākslinieks pie manīm nestrādā un nestrādās. Katrs pats ir savas laimes vai nelaimes kalējs. Neviens kvalificēts darbinieks 10. Ls mēnesī nesaņem un nekad nav saņēmis.

E ehhh... 01.12.2008

Armand, pirmkārt jau iemacies pareizi vismaz norakstīt niku, vai arī tas tev ir par grūtu?
:) Nu par laimi man jāsaka ka tu kļūdies :) Es nekad pie tevis neesmu strādājusi :D un goda vārds, man par to prieks :) arī citiem neiesaku mēģināt strādāt pie tik negodīga darba devēja :)

Burvīgi ka darba devējs dod iespēju strādāt un instrumentus, ((Darba devējs Tev dod iespēju strādāt, instrumentus utt.cc Armands)) žēl tikai ka konkrētais darba devējs - tu, nedod iespēju nopelnīt... Tu esi negodīgs cilvēks ne tikai pret saviem klientiem, bet arī pret darbiniekiem, un tas nu ir NEAPSTRĪDAMS fakts.

Par 10 LVL gan tu varēji īpaši neizvērsties, tas bija tikai piemērs :) Doma bija tāda ka darbiniekam kurš jau sen nopelnījis 200 LVL tu atļaujies izmaksāt tikai 20 LVL ( atkārtoju vēlreiz - skaitļi nav konkrēti ), un arī tikai tad ja cītīgi prasa naudiņu! Un tieši ši rīcība man šķiet nepieņemama... Jo ja cilvēks ir nopelnījis naudiņu, sūri grūti strādājot, tad ir tikai pavisam normāli ka viņam viņu arī izmaksā ... Neatdodot tev nepiederošu naudiņu tu nolaidies līdz zagļa, krāpnieka līmenim.
Par to vai esmu pieprasīta speciāliste - ne tev spriest, bet gan manam darba devējam - un pagaidām es sūdzības saņēmusi neesmu :)
Pie tam vēl, nemētājies nepamatoti ar tādiem izteicieniem kā dzērājs un brīvmākslinieks, ja tev nav ne jausmas ar kuru cilvēku tu runā :) Tu par dzimumus esi sajaucis - Anyanka - ir mazdrusciņ pārveidots sievietes vārds :P
Un man patiešam žel ka uz visu manu garo iepriekšējo komentāru tu esi bijis spējīgs atbildēt tikai un vienīgi par 10 latiem, nevis konkrēti paskaidrot katru savu manis pieminēto rīcību ... Laikam jau tāpēc ka atbildēt gluži vienkārši nav ko ...

A Armands 01.12.2008

Anyanka, aizpis varbūt savu muti un padrāz savu ielas suni:D:D:D:D:DEs patiesībā ar tevi sarakstījos un par tevi paņirgājos, tu lētā ielas padauza!Pasaki kur tu dzīvo es tev visas acis izkrāpēšu!Zinu ko tu ar manu māsu darīji, tu sīkā lezbe!Nedod dievs ja es tevi atradīšu, tu dievu lūgsi man uz ceļiem, tu lētā ielene!Sūkā savai mātei!
Huņa jobanā!

C Cilveeks no malas... 02.12.2008

Labdien...ARMAND.Šo lietu pārunāsim jo ja tu vari braukt augumā sievietei tad nau brinums ka esi ģļēvs mīkstmiesis...varu derēt ka tavs rokas spiediens ir ka jēla gaļa.Un šito pēdējo tekstu es tā neatstāšu jo pazīstu šo meiteni ko sauc par Anyanku.Labāk palūdz piedošanu par to ka apvainoji viņu jo vinja tevi nau apvainojusi.iesaku atvainoties ja negribi to darīt publiski...Es tevi atradīšu ātrāk kā domā.

E ehhh... 02.12.2008

Luuk uzskatams piemers kā šis kompanijas vadītājs pirmkart var draudeet sievieteem ... otrkart lamaties un uzvesties tiesham netbilstoshi...
Ari otrs minējums Armand ir garām, jo ne nu tu mani zini... ne nu es zinu ka tev acim redzot ir maasa... :D
kurai laikam ir seksuala rakstura novirzes ...
Kluset gan tu mani nevari piespiest... lamajies cik gribi - šadi lamajoties vienīgas ko panac - tu pazemo sevi :D un es neteiktu ka man tas nepatiik... :)
Nu un kursh normals cilveks draudetu acis izskraapeet :D tā tiesham dara tikai sievietes :D
Tā vietā lai normali un konstruktiivi atbildetu uz tev uzdietajiem jautajumiem... tu vienkarshi saraksti kaut kaadu pilniigi bezjeedziigu murgu... no taa visi var tikai secinat ka tev vienkarshi nav ko atbildeet uz maniem ajutajumiem...
Un taa nokaitinaaju es tevi tikai tapeec ka man ir taisniiba :D
A par draudiem publiskaa telpaa pienākas krimināla atbildība :)

A Armands 03.12.2008

Sūdzības . lv ir vieta, kur jebkurš indivīds var brīvi izteikties, nenesot nekādu morālu, kriminālu utt. atbildību .
Var arī nomelnot konkurentu... ir daļa cilvēku, kas ņem vērā tādas satura lapas pieņemot lēmumus.
Es skatos, ka arī manā vietā jau izsakās komentāros kāds ne visai psihiski vesels cilvēks un izrādās, ka man ir arī māsa.
Viss kas sekos no mana vārda pēc šā komentāra, nebūs manis rakstīts (ja kāds vispār uztver nopietni, ko raksta šajā saitā), ja kāds arī ko rakstīs .
šī bija beidzamā reize, kad es apmeklēju šo saitu.

J joko 04.12.2008

Nu protams ARMAND.

Kādas Tev ir attiecības ar VDI???

M Mārtiņš 04.12.2008

Tagad jau labas atiecības ar VDI, pateicoties man. :))))))))

E ehhh... 05.12.2008

Nobijies tomer :) nu man prieks... acim redzot tevī tomēr ir kaada sapraata kripatinja... bet tu tā vai taa nebaildeji uz visiem maniem jautajumiem... tas pashlaik buutu tavas interesees atbildeet :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes