LV RU
www.sudzibas.lv Xnet apkalpošana/aizvainošana

Xnet.lv - apkalpošana/aizvainošana

Iegādājos telefonu interneta veikalā xnet.. sony xperia go st27i, kurš, pēc interneta ievietotajiem video ir [http://www.youtube.com/watch?v=y3v5lN4U0bM]: ūdens izturīgs, skrāpējumu, putekļu izturīgs. interneta saitē, kur pārbauda šo telefona modeli - mašīna pārbrauc pāri un ar telefonu nekas nenotiek. Manam telefonam pirmajā nedēļa nokrita ladētāja vāciņš no ārējā korpusa, pats labākais, ka nokrita, nevis nolūza, jo plastmass atdalijās no ieliekamās gumijas. Telefonam bija traumēti apakšējie stūri, kuru izskatas atgādina, ka tanks ir gājis pāri, nevis tikai mašīna, bet tas tā, protams,ka tas notika kritiena rezultātā, jo paši sony ražotāji apgalvo, ka šim modelim nav nepieciešams maciņs vai gumija, jo telefons ir izturīgs... vizuāli defekti un protams telefona nolietojums. Arī viņu pašu mājas lapā ir atrodams teksts, ka telefons ir " Gudrs, noslīpēts un izturīgs:
Kritumi, kāpumi un negaidītas dušas. Xperia go ir radīts, lai izturētu to visu. Tas ir aprīkots ar pret skrāpējumiem noturīgu ekrānu un visaugstāko ūdens un putekļu izturību starp viedtālruņiem. Pie tam, tas ir ielikts 9.8 mm plānā dizainā!"

Bet pats iemesls kāpēc ierados xnet birojā bija, ka telefonam zuda ekrāns, nereaģēja uz manām darbībām.
Ejot uz xnet, pat prātā nebija, ka būs tāda attieksme pret mani. Ieejot veikalā, pārdevējs pat labdien nepateicis, ieraugot telefonu pateica, ko mēs te daram, lai ejam prom, jo telefons vizuāli ir bojāts. Un jau apvainoja mani, ka esmu vainīga pie telefona defekta.Uzskatu, ka pārdevējam nebija tiesības apvainot mani un noniecināt, ka nesaprotu telefona iespējamos iemeslus, kas ar viņu ir noticis. Klaji paņirgājās par mani un gribēja, lai eju prom. Netika uzdoti jautājumi par problēmu, kā un kad tas notika, kad sāka ekrāns šādi darīties, proti pazusts, pirms kritiena - pēc.. Netika piedāvāts sūtīt uz ekspertīzi, jo es taču esmu vainīga un VIŅŠ laikam bija eksperts, kurš uzreiz nosaka iemeslu, kas noticis ar telefonu. Laipni pārdevējam teicu, ka ārēji bojājumi , neliecina par manu vainu un pat ja tā ir mana vaina, lai ekspertīze to pasaka un lūdzu, lai nāk man pretīm, jo pagaidām neko pret viņiem neesmu iesākusi. jebkura telefona firma vispirms nosūta uz ekspertīzi un tad vaino klientu. Bet man uz šo atbildēja: "Kāda nākšana pretīm, ja klients noppērk telefonu pie mums un izejot no veikala viņu TRIEC pret betonu". tajā momentā nezināju, ko viņam atbildēt. telefons iegādāts pirms 7ņiem mēnešiem. Manā klātbūtnē demonstratīvi tika nobildēts telefons, kuram ir redzami bojājumi, kā arī nolietojums. piebilde, jānobildē arī tas, ka telefona vāciņš nestāv kopā uz ko es viņam teicu, lai vienkārši jāaiztaisa kārtīgi vāciņu, kuru viņš tikko bija attaisijis un netika aiztaisīts kārtīgi. Es nespēju pat uzrakstīt visus izteikumus un apvainojumus, kas tika izteikti, bet pastāvēju uz to, lai sūta uz ekspertīzi, jo pārdevējs bija tik nelaipns. Biju ieradusies kopā ar māsu un mazu bērnu, bet pat tas nelika šim pārdevējam runāt ar mums pieklājīgi. izņirdza, tiešā vārda nozīme, ka mēs esam meitenes un neko nesaprotam.
Vēl viena pretenzija. pēc patērētāju likumiem, pieņemot preci uz garantiju, pārdevējam jānorāda savs vārds, uzvārs un zīmogs. uz manas lapas ir tikai zīmogs. bet bijām acīgas :) un uz vārda plāksnītes izlasijām vārdu Māris, bet diemžēl uzvārdu nezinu, jo netika nekur tas norādīts.
Neko, nekad nepasūtīšu internetā! Tas nav normāli. Paldies Xnetam, ka lika man to saprast! :)
Paldies,
Lelde Puriņa

Komentāri (13)

S smīkņa 12.04.2013

Pati raksti, ka telefons izskatās tā it kā tam tanks gājis pāri, un tad brīnies par tādu pārdevēja reakciju? Dīvaini, ja neteikt vairāk. Un tev liekas, ka pārdevējs zin pilnīgi visus telefona modeļus un uzreiz zin, kuri ir izturīgāki un kuri trauslāki modeļi?

Xnet interneta veikals Pārstāvja atbilde 12.04.2013

Labdien, Lelde, atvainojos, ja radās priekšstats, ka vēlamies aizskart. Jā, telefons tika fotografēts, lai izvairītos no pārpratumiem par to, kādā stāvoklī saņemam telefonu pirms sūtīšanas uz servisu.
Protams, tikai servisā būs iespējams noskaidrot, vai telefona bojājumiem, kuru novēršanu pieteicāt pie mums ir saistīts ar mehāniskajiem bojājumiem uz telefona korpusa. Tāpēc telefons tika pieņemts un mēs Jūs noteikti informēsim par servisa atbildi.
Ražotājs apgalvo, ka telefona modelis ir drošs pret putekļiem un ūdensdrošs: http://www.sonymobile.com/global-en/products/phones/xperia-go/ Tomēr, lai nodrošinātu ierīces ilgu darbību, vajadzētu izvairīties no telefona kritieniem no augstuma. Nevaru komentēt arī dažādos portālos izvietotus video ar darbībām, kas neatbilst ražotāja noteiktajai ierīces instrukcijai.
Jā, Māris ir mūsu uzņēmuma eksperts, kas nodarbojas ar servisa un garantijas jautājumiem, un neskatoties uz telefona stāvokli, labprāt piekrita nosūtīt telefonu uz remonta servisu, lai veiktu tā stāvokļa novērtēšanu un piedāvātu risinājumus.

A Anna Kalniņa 12.04.2013

Xnet veikals atbild, ka nevar komentēt dažādus video par šo tel. Xnet mājas lpp. Ir apraksts, kas liecina, ka viņi atbild par to ka šis modelis ir pasargāts no visa, jo paši tā arī raksta http://www.xnet.lv/i.php?mini=2&menuid=37&zoomid=313180s Tad jau Lelde viņiem vēl nauda tev jāatgriež par tādu tel., kas nav neko tādu izturējis. :)

Leldes aizstāvis.

B Beisbolzzz 12.04.2013

lol, kautkā neesmu nekur, arī xnetā manijis, ka kautkur raksta, ka telefonu drīkst mest pret zemi vai braukt ar mašīnu pāri :D

A Anna Kalniņa 12.04.2013

Beisbolzzz!
Varbuut ieej, apskaties un IZLASI no sākuma līdz beigām ko pats xnet veikals raksta par šo modeli http://www.xnet.lv/i.php?mini=2&menuid=37&zoomid=313180s

A Anna Kalniņa 12.04.2013

Tas lai visiem saprotams, kam grūti ieiet xnet.lv mājas lpp.!!!
Kritumi, kāpumi un negaidītas dušas. Xperia go ir radīts, lai izturētu to visu. Tas ir aprīkots ar pret skrāpējumiem noturīgu ekrānu un visaugstāko ūdens un putekļu izturību starp viedtālruņiem. Pie tam, tas ir ielikts 9.8 mm plānā dizainā.Telefons izpilda IP67 standartu un to var ne tikai iegremdēt līdz metram dziļā ūdenī uz pusstundu kā Xperia acro S, bet tas ir arī pilnībā aizsargāts pret putekļiem. 

B Beisbolzzz 12.04.2013

es iegāju tajā linkā, vis ir ok

kritumi, kāpumi un negaidītas dušas...

kritums - nenozīmēs mest speciāli pret zemi vai eksperimentēt ar izturību kā savādāk, vai vistrakaak - braucot ar mašīnu pāri... kautkas tāds ir apzināta ierīces bojāšana :D un neviena ireiice tam nav paredzēta
+ un video ari redzams, ka telefons ir spējīgs izturēt ikdienas neveiklības, kas citiem telefoniem kaitētu tā darbībai, bet ne apzinatu un vienaldzigu neveiklu attieksmi pret to

ja jau cietēja iegādājās telefonu pirms 7 mēnešiem un tagad dodas pie pārdevēja ar tādām problēmām, tas ir smieklīgi :D palieto, nevīžīgi izturas un pēc tam raud :D

un informācija maloļetkām, neviens veikals neražo telefonus

A Anna Kalniņa 12.04.2013

Kurš cilvēks nopērk pa 200ls tel. eksperimentē un met to pret zemi, lai pierādītu rakstīto?...Iet runa par ko citu.
Izlasi kārtīgāk par ko vispār ir teksts.

L Lelde Puriņa 13.04.2013

Diemžēl, bet sūzība nav par telefona izturīgumu. Tas ir saprotams, ka šis modelis nav triecienizturīgs!kā arī nesūdzējos par radušajiem bojājumiem ārējā korpusā, bet gan citi iemesli, kādēļ griezos pie xnet darbiniekiem.
Bet sūdzība ir par attieksmi, kas tika veltīta.
Pamatojoties uz telefona īpašībām, jeb uz to, ko rakstiju sūdzības sākumā, xnet darbinies nevarēja jau sākontnēji apvainot manai.
Ir jāmāk runāt ar klientiem, nedrīkst ņirgāties par tiem, līdz pat papīri ir parakstīti (30min garumā). Kā arī, saprotu, kādēļ tika tel. bildēts, bet to var izdarīt arī pieklājīgi, nevis demonstratīvi un komentējot ne ar to labāko intonāciju un attieksmi.
Ķēdes reakcija. Paldies, par sapratni.

K klusais vērotājs 13.04.2013

Anna Kalniņa ir Leldes Puriņas klons? Smuka jauniete, cērtama, teiktu, bet nesaprot, ka jebkurā vietā ienākot taisīt vaļā durvis ar kāju (tas par attieksmi, kas skaidri lasāma te starp rindām), neko citu nesagaidīs pretī kā striktu likuma noteikto pienākumu izpildi. Un nav svarīgi, nopirki par 10, 200, vai pat 1000 latiem. Ja veikals uz preci nopelna 2-3-4Ls, no kuriem pārdevējs dabon santīmus, tad vajadzētu saprast, ka savu melno caurumu izlaizīšanai izlikt nav jēgas.

Smile900 13.04.2013

Lelde! Lasīju Tavu tekstu ar smaidu - daudzo pretrunu dēļ.
Tas, ka Tu X-netam uzrakstīji Prasījuma pieteikumu ar lūgumu nosūtīt tālruni ekspertīzei, diemžēl iztukšos Tavu maciņu par dažiem desmitiem latu... (Tu taču apņēmies kompensēt ekspertīzes izdevumus, ja izrādītos ka bojājums ir Tevis radīts?)
Tavs telefons var izturēt mitrumu, dažkārt pat iemērkšanu ūdenī (pie nosacījuma ka visas blīves un vāciņi ir cieši noslēgti), kā arī putekļus un satricinājumus. Tomēr visam ir robežas! Dzīvnieciskas apiešanās rezultātā, pat pietiek ja par to liecina spēcīgu triecienu pēdas tālruņa korpusā, garantijas apkalpošana pilnīgi likumīgi IR jāpārtrauc. Ražotājam nav jākompensē remonta izmaksas ja vaina ir dzīvnieciskā apiešanās rezultātā radīta!
Saki, ka neko vairs nepasūtīsi internetā... Bet kur ir starpība, ja vien neplāno atgriezt preci balstoties uz distances līgumu (14.dienas) - interneta veikalā vai veikalā pirkts?!
Māri pazīstu, ir bijusi saskarsme. Draugi vai kolēģi neesam un nekad nebūsim, tomēr atzīstu, ka viņa kvalifikācija ir līdzvērtīga eksperta kvalifikācijai. Jā, viņš spēj uzmetot aci elektroprecei definēt bojājuma rašanās cēloni.
Ja atnāk klients ar "nogalinātu" telefonu un uzstājīgi pieprasa garantijas pakalpojumus, pat līdz Prasījuma pieteikuma rakstīšanai, pieņemu ka tas var izsaukt neizpratni un vēlmi izskaidrot Tavu, kā patērētāja maldīgo pozīciju. Spriežot pēc rakstītā, Tev viedoklis ir bijis (un ir joprojām) kardināli pretējs... Par savu dusmu lēkmi un nevēlēšanos ieklausīties tajā pašā Mārī un izvērtēt objektīvi, Tev būs jāmaksā ekspertīzes izdevumi... Vai Tu maz saproti, ka telefonu nevar mētāt pa gaisu kā savu gumijas rotaļlietu? Kur prāts...? Bieži saskaros ar patērētāju vēlmi bez faktiska iemesla ieriebt pārdevējam, tomēr droši varu apgalvot - Tu viņu starpā izcelies. Patiešām.
Labi, ka Tu vismaz esi smuka! ;)

K klusais vērotājs 13.04.2013

Ja Xnet fotografēja, viņiem jābūt bildēm. Varētu palūgt šis bildes studijā? Lai labāk saprotam, kas un kā.

Xnet interneta veikals Pārstāvja atbilde 15.04.2013

Lelde, viss kārtībā, telefons ir nodots servisā, kas dos slēdzienu par pieteikto bojājumu cēloņiem.
Vēlreiz atvainojos, ja Māra komunikācija ir šķitusi aizskaroša. Viņš tiešām tikai izsaka savu profesionālo viedokli par ierīci un potenciālo iespēju veikt garantijas remontu. Kad būs oficiālais slēdziens no servisa, sazināsimies un informēsim.

klusais vērotājs, respektējot Leldes privātumu, attēlus tomēr nepublicēsim (ja vien viņa pati apliecinās, ka varam to darīt). Pirmais Leldes ieraksts visai precīzi raksturo ierīces stāvokli.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes