www.sudzibas.lv Xnet Slikta darba kvalitāte/ētika-ļoti lēna piegāde.

Xnet - Slikta darba kvalitāte/ētika-ļoti lēna piegāde.

Produktu pasūtīju 08.06.2020.
10.06. Atnāk paziņojums, ka prece atdota pārvadātāja kompānijai un no Igaunijas līdz manīm (lv) nonāks līdz 12.06.
Tikai pēc tam, kad 12 tajā sāku zvanīties uz xnet ar jaut. , kur ir? , manu jautājumu solīja nodot menedžerim. Tikai pēc vairākkārtējas zvanīšanās un tikai 17.06. Saņēmu atbildi, ka viņiem kurjer-dienests atbildējis, ka paka esot par mazu, lai ielīstu paku skapī. Tiešām? ! Vai xnet.lv šādos gadījumos nav spējīgs komunicēt ar savu sadarbības partneri, lai tik vienkāršu jautājumu atrisinātu jau tajā pašā dienā, kad kurjer-dienests ir to izsecinājis (mana paka kurjer-dienestā Rīgā stāv jau no 11.06) ? ! Vēl pēc neskaitāmiem zvaniem xnet un kurjer-dienestam noskaidroju, ka xnet darbinieces man atkārtoti melo un nesūta kurjer-dienestam manu jauno piegādes adresi.
Preci saņēmu tikai 20.06. Un tikai pateicoties kurjer-dienestam, kurš bija ar mieru sadarboties ar mani pa tiešo, bez xnet.lv starpniecības, jo savādāk xnet neizdarības dēł preci vēl joprojām nebūtu saņēmusi.
Kā piemērs-no Anglijas pasūtījumu var saņemt nedēļas laikā, no Igaunijas tas prasa vismaz 2 nedēļas.

Par preces piegādi vēl nācās piemaksāt, kaut bija jābūt bez maksas.

21.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

B

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes