www.sudzibas.lv Xnet Neatgriež naudu par preci, kas netika piegādāta laicīgi, tika mainīts piegādes datums.

Xnet - Neatgriež naudu par preci, kas netika piegādāta laicīgi, tika mainīts piegādes datums.

Iegādājos šajā veikalā 14.12. preci, kurai bija norādīts, ka atrodas noliktavā un ka tiek garantēta piegāde līdz Ziemassvētkiem.
18.12. Xnet raksta ka pasūtījums iespējams netiks piegadās laikā un kā atvainošanos iedod 10€ kuponu.
20.12. Xnet raksta ka pasūtījums noteikti netiks piegādāts līdz Ziemassvētkiem, jaunais piegādes datums ir 29.12.
21.12. Es atsakos no preces un lūdzu atgriezt naudu. Tajā pašā dienā dienā atnāk arī e-pasts no Xnet, ka prece esot nosūtīta piegādātājam - Omniva. Xnet ar e-pastu apstiprina manu pieprasījumu un atsaucot preci no piegādes.
27.12. Man pienāk SMS no Omniva ka prece esot pakomātā. Šo ziņu pārsūtu Xnet un atgādinu, ka es jau pirms nedēļas atteicos no preces.
28.12. Xnet atbild "No pakomāta ņemt āŗā sūtījumu nevajag. Tas jau ir atsaukts no piegādes."
04.01. Joprojām neesmu saņēmis naudu atpakaļ un rakstu Xnet lai noskaidrotu kas par lietu.
​05.01. Xnet atbild: "Vēlamies informēt, ka tiklīdz preci saņemsim atpakaļ, nekavējoties atgriezīsim Jums naudu. Diemžēl, prece vēl nav saņemta mūsu noliktavā Igaunijā. Pēc Omnivas datiem paka vēl  atrodas Omnivas Rīgas terminālā."
Protams, es atbildu: "Kāds man ar to sakars, kur paka atrodas? Ja paka Jums tur Rīgā Omnivas noliktavās pazudīs, tad naudu neatgriezīsiet? Paka nav pie manis, nevienā brīdī nebija pie manis, paši tiekat galā ar Omnivu! Pēc likuma 14 dienu laikā Jums man nauda jāatgriež, no iesnieguma saņemšanas brīža"

Visu laiku gaidīju un neko neteicu, bet tā pēdējā vēstule mani izveda - kāds man sakars ar viņu loģistiku? Es saprotu, ka ja gadījumā, ja es būtu saņēmis preci un tad to atgrieztu, tad būtu normāli, ka viņi pirms naudas atgriešanas man - klientam - inspektē preci un tad atgriež naudu. Bet šajā gadījumā prece bija nodota no Xnet noliktavas Omnivai, es precei pakaļ negāju (Omniva var redzēt, ka es nekad neatvēru pakomātā durvis) un prece palika Omnivai. Kādā sakarā man tagad ir jāgaida, kamēr prece aizceļos atpakaļ, ja nu viņa vispār viņiem tranzītā kaut kur pazudīs, ko tad?

05.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

T Taisnīgums99 05.01.2021

Da Jus esat gudrs.
Omniva tas esat jus, jus ljavat vinjiem panjemt savu preci un ielikt jusu nodalijumaa.
14 dienas skaita no preces nodoshanas dienas, bet taa kaa preci neesat atdevis tad ari dienas vel nesak skaitit. Ja pasutijumu neiznjemat tad nauda jums bus menesha laikaa.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes