Valsts Zemes Dienests - Slikts serviss

Rindas neizmērojami garas un loti lnas apkalpošana. 30 min laika neviens cilvēks netiek pieņemts. Administrācija aizbildinās, ka iespējams kds ir pusdienas vai ir nopietnas lietas jārisina ar klientu. Šī nav pirma reize, kad ta notiek. Kapēc tad nevarētu sakartot šo jautājumu pieņemot darba papildus speciālistus. Jūs taču esat iestāde, kas strāda ar klientiem, tapēc lūdzu padomajoet un sniedziet atbilstošu servisu.

Atbilde no Valsts zemes dienests Pārstāvja atbilde 11.01.2018

Labdien!

Atbildot uz 2018.gada 8.janvārī ievietoto informāciju interneta vietnē www.sudzibas.lv par Valsts zemes dienesta (turpmāk – Dienests) slikto servisu, Dienests atvainojas par sagādātajām neērtībām.

Lai izvērtētu konkrēto gadījumu, nepieciešams zināt precīzus notikušā apstākļus (kad un kurā Dienesta klientu apkalpošanas centrā tas noticis, maksimāli precīzus konkrētā gadījuma apstākļus).

Tāpēc lūdzam sazināties ar Dienestu Jums ērtākajā veidā:
1) zvanot uz informatīvo tālruni – 67038800;
2) pa elektronisko pastu – [email protected] ;
3) vienotajā valsts un pašvaldību pakalpojumu portālā www.latvija.lv, izmantojot e-pakalpojumu “Iesniegums iestādei” (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP155/Apraksts ).

Vienlaikus informējam, ka jau šobrīd klientiem piedāvājam iepriekš pieteikt apmeklējumu lielākajos un noslogotākajos klientu apkalpošanas centros – Rīgā (Puškina iela 14, Rīga, LV-1050) un Daugavpilī (Rīgas iela 18, Daugavpils, LV-5401).

Pieteikties apmeklējumam pēc iepriekšēja pieraksta iespējams Dienesta darba laikā zvanot uz tālruni - 67038800 vai nosūtot pieteikumu uz elektroniskā pasta adresi [email protected]. Sūtot pieteikumu pa elektronisko pastu, lūdzam norādīt tālruņa numuru, lai konsultants varētu ar Jums sazināties un precizēt apmeklējuma laiku.

Lai ietaupītu Jūsu laiku, aicinām izmantot e-pakalpojumus Dienesta datu publicēšanas un e-pakalpojumu portālā www.kadastrs.lv .

E

Komentāri (7)

Dainis 08.01.2018

Vesela pusstunda, kādas šausmas, laikam neesat mēģinājusi pie kādā ārsta rindā pasēdēt..

E Ella123 08.01.2018

Ludzu neattaisnojiet so iestadi. Tas ir vairak ka 30 min lidz pienems nakamo klientu. Man vel 5 prieksa.
Kapec bevaretu izveidot pierakstu ka tas ir piemeram Uznemumu registraa.
Loti nesakartota iestade. Bet nu ta jau LV ir ar visam valsts iestadem. Bedigi.

Dainis 08.01.2018

Es nevienu neattaisnoju, arī uzskatu, ka tās rindas reizēm nav adekvātas, bet nu pusstunda salīdzinājumā ar citām situācijām ir sīkums.

E Ella123 08.01.2018

So laiku katra persona, kas gaida rinda var izmantot daudz efektivak, taa vietaa iestade "piedpiez" gaidiit rindaas kaa PSRS

K Kieran Barr 08.01.2018

Ja būtu iegājusi VZD mājaslapā, tur arī atrastu pakalpojumu iepriekšējais pieraksts..

V Valsts zemes dienests Pārstāvja atbilde 11.01.2018

Labdien!

Atbildot uz 2018.gada 8.janvārī ievietoto informāciju interneta vietnē www.sudzibas.lv par Valsts zemes dienesta (turpmāk – Dienests) slikto servisu, Dienests atvainojas par sagādātajām neērtībām.

Lai izvērtētu konkrēto gadījumu, nepieciešams zināt precīzus notikušā apstākļus (kad un kurā Dienesta klientu apkalpošanas centrā tas noticis, maksimāli precīzus konkrētā gadījuma apstākļus).

Tāpēc lūdzam sazināties ar Dienestu Jums ērtākajā veidā:
1) zvanot uz informatīvo tālruni – 67038800;
2) pa elektronisko pastu – [email protected] ;
3) vienotajā valsts un pašvaldību pakalpojumu portālā www.latvija.lv, izmantojot e-pakalpojumu “Iesniegums iestādei” (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP155/Apraksts ).

Vienlaikus informējam, ka jau šobrīd klientiem piedāvājam iepriekš pieteikt apmeklējumu lielākajos un noslogotākajos klientu apkalpošanas centros – Rīgā (Puškina iela 14, Rīga, LV-1050) un Daugavpilī (Rīgas iela 18, Daugavpils, LV-5401).

Pieteikties apmeklējumam pēc iepriekšēja pieraksta iespējams Dienesta darba laikā zvanot uz tālruni - 67038800 vai nosūtot pieteikumu uz elektroniskā pasta adresi [email protected]. Sūtot pieteikumu pa elektronisko pastu, lūdzam norādīt tālruņa numuru, lai konsultants varētu ar Jums sazināties un precizēt apmeklējuma laiku.

Lai ietaupītu Jūsu laiku, aicinām izmantot e-pakalpojumus Dienesta datu publicēšanas un e-pakalpojumu portālā www.kadastrs.lv .

M Miks 10.09.2019
Loti ilga apkalposana.

Loti garas rindas, viena numurina/klienta apkalposanai aiziet 40min. Cilveki sez, gaida, kave darbu un beigas daudzi iet prom nesanemusi pakalpojumu. Nozelojams serviss un ta tur ir visu laiku.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes