Benetton - naudas krapsana

Veikala darbinieki pieprasa maksat sodu par to ka es apgerbu merisanas laika esmu ieraudziju defektu. No apgerba nokrita poga, jo bija loti nekvalitativi uztaisita. Darbiniece pateica ka ta ir mana vaina, un ka tagad man jamaksa remonts. Kad pateicu ka nemaksasu par nekvalitativam precem mani saka apdraudet, lamat, turet aiz rokam lai es nekur neaziet kamer nesamaksasu.

Pirmo reizi muza saskaros pati ar tadu "tirgus-reketa" attieksmi pret klientiem.

Ir viena pazina, kura stradaja kadu laiku taja veikala. Stastija par to ka vairakas veikala darbinieces it loti stervozas damas, nekad negrib nakt klientam preti un uznemties atbildibu par nekvalitativam precem.

Ietiecu 100 reizes pardomat pirms iet uz to veikalu iepirkties, nejausi panemsiet kadu preci ar braki un pec tam naksies maksat par to...

Komentāri (3)

. ... 06.05.2011

Tāda mums apkalpošanas kultūra.

Z Zane 06.05.2011

Ja tā dara, tad lai sauc policiju. Viņiem, protams, jāpierāda, ka konkrētais pircējs ir defekta vaininieks. Vajadzēja skaļā balsī runāt, lai dzird citi pircēji, ja tādsi vispār tur bija. Lai redz, kādā veikalā ienākuši...

E Erps 07.05.2011

Pilnīgas muļķības!
Neviens veikals nav tiesīgs PIEPRASĪT SAMAKSU par precēm, kuras ir paņemtas uzlaikošanai un tās jau ir brāķis, vai radušies nebūtiski defekti laikošanas laikā piem. notrūkusi (nevis apzināti norauta) poga!
Pircēja atbildība iestājas TIKAI no tā brīža, kad esat samaksājis par iegādāto preci un izgājis laukā no veikala.
Ja veikala darbinieki mēgina IZSPIEST naudu vai vēl trakāk Jūs aizturēt, bez jebkādiem sirdsapziņas pārmetumiem izsauciet policiju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes