Telia MultiCom

Gribēju pieslēgt kabeļtelevīziju. Pazvanot pa telefonu izsaucu meistaru, lai pievieno kabeli piektdien - neatnāca. Piektdien brīdi pirms noteiktā laika beigām pazvanīju, Telia man saka, ka meistars sajaucis laiku. Labi, sarunāju uz pirmdienu. Pirmdien neatnāk meistars. Sarunāju uz otrdienu, gaidu - nav, zvanu - saka, ka būs, lai gaidu, zvanu vēl - saka būs pēc 20 min. - neatnāca. Nu ko šodien gaidu vēl pēdējo reizi!! Biju viņu kliente arī agrāk, bet nu šitāda attieksme tad nebija! Varbūt arī citu pakalpojumu un kanālu kvalitāte ir pasliktinājusies????!

I

Komentāri (1)

S Silvija 30.08.2004

Pārtraucu līgumu ar Telia Multicom viņu sliktās attieksmes dēļ un arī kvalitāte slikta.Bija tikai solījumi labot un nn-ās reizes uzmanīgi uzklausīja, piereģistrēja un muļķoja uz nebēdu tālāk.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes