LV RU
www.sudzibas.lv Taxi Alviksa Nepareizs skaitītāju radījums

Alviksa Taxi - Nepareizs skaitītāju radījums

Šodien braucu ar Alviksas taksi Nr. 114. Izsaucot un mani savācot vēl viss ok un piecietu, ka šoferītis tikai krieviski runāja. Bet tad sāku skatīties, nobrauktais attālums pilnīgi neatbilda ar skaitītāja rādījumu. Cena izsludināta kā 0,25LVL/km, bet pieauga manāmi ātrāk. Brauciens pat uz 50km nebija, bet beigās summa 20 LVL. Kaut ar iekāpšanu, 2 minūšu gaidīšanu un sastrēgumos stāvēšanu, kas nebija tik daudz, tie vismaz 20km vairāk kā vajadzētu būt pēc maksas man pazuduši. Pie tam pamanīju, ka vietām pēkšņi 100m (!!!) laikā cena pieauga par 30 santīmiem. Uzrunājot to, tikai taisnošanās ka nekā, nekā.
Tā kā bija mantas, nevarēju agrāk pārtraukt braucienu, bet nu noteikti šis būs mans pēdējais ar Alviksu. Tad jau labāk samaksāt vairāk, vismaz tevi neapkrāps, uzrunās latviski un patīkamāka saruna pārvietojoties!

L

Komentāri (3)

M Moona 01.08.2012

Nu kur jūs nacionālisti rodaties...

M mja 01.08.2012

dzimtene rodas, atskiriba no okupantu varzas, kuri izklidusi papasauli un nevienu vietu par majam nevar saukt.

A Agate Berga 21.09.2019

Braukaju diezgan regulari, vienmer esmu bijusi apmierinata. Soferi, gan galvenokart krievi, bet izturejas laipni un korekti. Lidz vakardienai, kad piebrauca netrafarets peleks Land Cruiser, kura vaditajs jau pa telefonu izklausijas nelapns. Iekapjot masina Elizabetes iela ilgi meginaja ievadit gps P. Brieza ielu, kad ierunajos, ja nezina, ku atrodas varu paradit. Pec si teikuma par mani burtiski saka birt komentari un apvainojumi, soferis noreageja neadekvati un pilnigi iekarsa, nevareja vien beigt diskutet, pat pec luguma apklust, uzbudinats turpinaja diskutet. Bija paredzets apnraukat vairakas adreses centra, un noslegt braucienu Mezciema. Bet sada incidenta celu turpinat nevelejamies. Soferis apklusa tikai tad, kad piezvaniju uz Alviksu un pasudzejos. Bet vakars bija sabojats. Mana lidzbraucejai padzivojusai kundzitei bija dzimsanas diena., kas beidzas lietu un aukstuma. Sajuta bija tada, ka soferis mums izdara pakalpojumu, ka vispar mus ved. Kautko tadu nebiju pieredzejusi, kops psrs laikiem. Tomer kompanijai ieteiktu parbaudit soferu psihi, pirms nemt darba darbiniekus. Kautkadam manierem tacu jabut darba ar cilvekiem. Kauns un negods Alviksai!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes