www.sudzibas.lv Sizeer Bojajums , nepilda doto garantīju

Sizeer - Bojajums , nepilda doto garantīju

Nopirku apavus gan nike air max 720, gan Nike Air Force 1. Pirmajiem apaviem uzsprāga burbulis zolē vedu uz alfu samainīt, jeb iesniegt sūdzību par to kad apavi ir bojāti un ir 2 gadu garantīja. Veikalā ieejot vēlējos samainīt apavus pret jauniem, jo zinu kad sprāgušu burbuli nav iespējams salāpīt. Atbildē saņēmu ziņu par to kad apavi nav jānēsā katru dienu, kad tie ir jamaina katru dienu un ja nepatīk kaut kas varu doties uz citiem veikaliem, situāciju nētrisinot, nosūtija apavus uz ekspertīzi. Teica kad sūtīs uz poliju apavus un skatīsies, bet neticās kad tie apavi vispār izceļos no Latvijas. Otros apavus nodevu domina bija saplīsušas botu lokāmās daļas. Sākot sūdzēties par apaviem no pārdevēja saņēmu dīvāna eksperta pamācību kad apavi ir mazgāti veļasmašīnā, jo redz uz purngaliem āda ir krokaina. Bet apavi ne reizi nebīja mazgāti nedz veļasmašīnā, nedz kaut kur citur, tās grumbas veidojušās bija no lietus kad ar apaviem staigāju pa āru. Apkalpojošo personu attieksme vienkārši šausmīga, maldina gan pircējus, gan neatbild par savu redz doto 2 gadu garantīju. Pat ja botas ir sabojājušās tā kad nav iespējams salabot tad tik un tā viņiem jāsūta uz ekspertīzi, nevar vienkārši samainīt apavus, vai atgriezt naudu. Par otrajiem apaviem, ziņu deva dienas laikā un teica kad ekspertīzei ir sūtījuši attēlus, nesaprotu kā var sriest par botu bojājumu pēc attēliem, ne var zināt vai apavi ir mazgati vai nav. Kad jautā analīzes secinājumus, lai parāda Saka kad šādu informāciju sniegt nevar. Tad jēga bija tajai analīzei, ja nerāda secinājumus pircējam. Un kur nu vel ekspertīzi taisa caur telefonu sūtot attēlus.

A

Komentāri (7)

M manyy 05.06.2020

Ka, nevis kad.

"situāciju nētrisinot , nosūtija apavus uz ekspertīzi." Un kā tad situāciju var atrisināt PIRMS ekspertīzes veikšanas?

Ja nemāki kaut vienu teikumu gramatiski pareizi uzrakstīt, tad noteikti, ka arī apavus nemāki pareizi vilkt/kopt, tāpēc, tavas vainas dēļ, tie sabojājās. Nabaga pārdevēji, kuriem bija jārisina šī situācija ar šādu cilvēku.

A Artūrs45 05.06.2020

Ekspertīzi veica vienas dienas laika , ar paskaidrojumu . "Apavu attēli tika nosūtīti ekspertam , pēc tā spriedām par analīzi ". Tad ir jautāmums kā var veikt analīzi caur telefonu ?

L Ligita G 07.06.2020

Kāds sakars te ar gramatiku? Rakstīts,ka veikali un šo īpašnieki neuzņemas atbildību par nekvalitatīvas preces tirgošanu.Uzcenojums 150%,bet atbildība 0.Ja tu izvēlies šādu biznesu,tad nes arī atbildību par preci.

L Ligita G 07.06.2020

Kāds sakars te ar gramatiku? Rakstīts,ka veikali un šo īpašnieki neuzņemas atbildību par nekvalitatīvas preces tirgošanu.Uzcenojums 150%,bet atbildība 0.Ja tu izvēlies šādu biznesu,tad nes arī atbildību par preci.

P PurvaBrideejs 08.06.2020

"Nabaga pārdevēji"? Tur tak pirmspubertātes tīņi tikai strādā, pienācīgu attieksmi sagaidīt ir maza iespēja.

M Mareks1052 27.10.2020

Nopirka botas Nike 3,5 mēnešus atpakaļ, visa "āda" saplaisājusi. Attieksme vienkārši briesmīga...Vērsīsimies
PTAC. Nevienam neiesaku šeit iepirkties.. Veikali grauj Nike un citu oriģinālo produktu prestižu, jo tiek pārdoti pakaļdarinājumi...Atbilde arī vienkārši..bez komentāriem...

A Anna9 21.03.2022

Izskatās, ka šeit botas ir mazgātas veļasmašīnā, citādāku iemeslu es pat neredzu, ja āda tā plaisā! Ja jūs mazgājat it īpaši ādas apavus veļas mašīnā jums garantija vairs nav spēkā! Turklāt padomājiet par pakaļdarinājumu pārdošanu tirdzniecības centros, es šaubos ka lielākā daļa tirdzniecību centru, kur atrodas šie konkrētie veikali, pieļautu pakaļdarinājumu pārdošanu, domājiet taču ar galvu vienreiz!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes