www.sudzibas.lv Siguldas slimnīca Ļoti slikts serviss

AtrisinātaSiguldas slimnīca - Ļoti slikts serviss

Atvedu bērnu uz rehabilitācijas nodarbību. Nokavējām nedaudz satiksmes dēļ, jo šausmīgi daudz vāciešu tūristu bija sabraukuši Turaidā un bloķēja iebraušanu Siguldā. Ieskrējās slimnīcām pie procedūras istabas, klauvējam, gaidām, saģērbuju bērnu. 20 minutes nogadam pie durvīm. Es jau bērnu saģērbusi gaidu. Fizioterapeits nemaz nebija kabinetā! Ejam uz receptūru un saka ka mēs jau 20 minutes gaidām pie kabineta. Mani skaiti atšuj un pakasa Jūs nokavējāt un …. Nenormāli rupja attieksme! Mēs ar bērnu asarās! Kā tā var ar invalīdu un zīdaini apieties!

10.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sharlote89 10.06.2025

Notērēts laiks, benzīns, ietekmēta metālā veselība. Šīs traumatiskās epizodes var gan zīdainim, gan pieaugušajiem nodarīt tikai ļaunu. Bērnam jau tā ir aizkavēta attīstība.

S

Komentāri (10)

Groundhog Day 10.06.2025

Bērnam jau tā ir aizkavēta attīstība. - māzāk grūtniecības laikā bija jādzer šmugu no točkas un veipot saltiņus.

S Sharlote89 10.06.2025

Labi, ka es nelietoju recreation drugs vai kādu alko. Autisms cik zināms ir ğenētiska iedzimtība.

Groundhog Day 10.06.2025

Un p*sties ar krāslavieti.

LVDebill 10.06.2025

krāslavieti mēslu vajadzētu lopu vagonā un uz etnisko dzimteni aizsūtīt, miers pārejiem uzreiz būs!

S Sharlote89 10.06.2025

Apskaukājas un neievēro Human rights act 1998 un Equality act 2010. Tā jau saka Latvietis latvietim! Ka tik naidā vēl nenobirst un nedabon vēzi.

Groundhog Day 10.06.2025

Visus pie sienas un nošaut!

Groundhog Day 10.06.2025

Mom Was On Tequila

Matteo! 10.06.2025

Sveiki, Šarlote. Jūtu Jums līdz un no sirds vēlu, lai rehabilitācija noris tik sekmīgi, cik vien iespējams. Jums nav viegli, esiet malacis, ka rūpējaties. Tomēr ir jāsaprot arī medicīnas darbiniekus - ja pacients / klients neierodas laikā, ārsts vai konkrētais speciālists parasti veic citas lietas - pieņem nākamo pacientu kurš jau ieradies vai organizē dokumentus kuri ir bezgala daudz. Ja Jūs, redzot ka kavējat, būtu zvanījusi un informējusi par to, noskaidrojot, vai speciālists Jūs uzgaidīs, šādas problēmas visticamāk nebūtu. Diemžēl ir daudz pacientu, kuri vizīti neatsaka un vispār neierodas. Šādi tiek tērēts dārgs laiks, jo speciālistu resursa jau tā nepietiek, šajā laikā varētu ierasties kāds cits. Ja noteiktajā laikā pacients neierodas un arī neinformē par kavēšanos, ticiet, speciālists nav priecīgs. Tomēr laiku viņš izmanto uzsākot citus darbus vai vienkārši dodas mājās ja šis ir pēdējais pacients.

Groundhog Day 10.06.2025

Tu visas slimnīcas attaisnosi? Speciāli priekš šiem nolūkiem reģistrējies? :D

Matteo! 10.06.2025

Šis ir jau otrais nepareizais Jūsu pieņēmums. Reizēm persona dusmojās, jo nesaprot, ka pati varēja situāciju vērst labāku. Izlasot manu tekstu vieglāk viņai nepaliks. Tomēr iespējams, nākamajā reizē viņa ieklausīsies manis rakstītajā un problēma neradīsies.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes