LV RU
www.sudzibas.lv Senukai Slikts serviss

Kesko senukai - Slikts serviss

21.05.2020 iepirkos veikalā K Senukai, devoties uz krāsu nodaļu, vērsos pie pārdevējas. Pirmkārt - viņa ar mani runāja atrodoties pret mani ar muguru. Otrkārt - vēlējos pakonsultēties par preci. Konsultāciju nesaņēmu, bet "paldies" ka vismaz norādīja vietu kur atrodas. Pārdevēja pazuda, nogaidīju 15-20 min, tā arī neparādījās. Beigās pie manis pienāca jauns puisis un pieklājīgi apkalpoja, pakonsultēja par preci, un beigās arī pievienoja toni kādu es izvēlējos. Es uzskatu, ka šāda nekompetenta rīcība nav pieņemama šādā uzņēmumā. Es arī neieteiktu nevienam pie viņas vērsties.

23.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 25.05.2020

Labrīt!

Atvainojamies par nepatīkamo situāciju un darbinieka attieksmi. Pateicamies, ka esat mūsu kliente un informējāt mūs par savu iepirkšanās pieredzi.

Mēs novērtējam Jūsu viedokli un tas mums ir svarīgs, jo tikai tādējādi varam risināt situācijas un uzlabot procesus, lai sniegtu labāku apkalpošanu mūsu klientiem.

č

Komentāri (26)

č Čipis 23.05.2020

Kesko senukai

T Turkey901 23.05.2020

"vērsos pie pārdevējas vārdā : Ingūna .Pirmkārt - viņa ar mani runāja atrodoties pret mani ar muguru"

Acīmredzot, Ingūna tajā brīdī bija aizņemta/ nodarbojās ar citu darba pienākumu pildīšanu, kas nav mazāk svarīgi par klientu konsultēšanu, tāpēc arī runāja stāvot ar muguru.

č Čipis 23.05.2020

Patiesībā nē. Viņa bija atspiedusies uz galda . Ne pa velti uzrakstīju sūdzību.

Oļegs Zatlers 23.05.2020

Redz, pret kungu nepagriezās.

č Čipis 23.05.2020

Saprotiet mani. Es par sev vēlamo preci nezināju neko. Tāpēc vēlējos arī pakonsultēties un uzzināt kas man labāk būtu piemērots. Ja jums šāda attiekme iet pie sirds no "pārdevējas" puses , tad atvainojiet. Ne visi visu pārzina, tāpēc šādas personas arī atrodas un strādā šādos uzņēmumos.

T Turkey901 24.05.2020

Iespējams, nevajadzēja pa gabalu sākt uzrunu ar "Eu, Tu!", bet gan pienākt klāt un apiet apkārt, nostāties seju pret seju un apsveicināties, tad turpināt sarunu.

č Čipis 24.05.2020

Visi gudri ka prieks . Ieejiet tur kur atrodas tonējamie aparāti , vēlēšos redzēt kā jūs izdzīs no turienes , un vēlēšos pavērot kam appiesi apkārt . Es esmu klients nevis suns . Ja vēlies, tad lēkā apkārt viņai. Bet es uzrunāju darbinieku. Un ja viņa nespēj veikt savus darba pienākumus atbilstoši prasībām , tad viņai nav piemērots šis darbs .

T Turkey901 24.05.2020

Rejat gan te kā suns, tāpēc grūti spriest, kuram no Jums taisnība!
#ЯЖклиент

K Klients45566 24.05.2020

1.jūs ka klients varat iet ieskrieties.2.nokap no savam debesim.
Ieejot veikala vari pieteikties darbām būsi pati laipnība

č Čipis 24.05.2020

Gribētu redzēt, kā justos jūs. 😅

č Čipis 24.05.2020

No debesīm varat nokāpt jūs . Neesmu nekur uzkāpis . Otrkārt- Šādā uzņēmumā primārais ir klients un tad tikai pārējās lietas. Ja nu vienīgi izslēdzamais variants būtu, kad viņa apkalpo kādu citu klientu .

T Turkey901 24.05.2020

Jūs esat tur strādājis un tamdēļ lasījis iekšējās kārtības noteikumus/ darba instrukciju/ amata aprakstu, lai tik droši apgalvotu, kas ir vai nav primārs katram konkrātam darbiniekam?!

K Klients45566 24.05.2020

Neesi nekāds ķēniņš tu ka klients esi tukša vietā.😂😂😂😂😂
Piesakies darbā tur ko gaidi?

M Mego izmeklētājs 24.05.2020

Ka var zināt ka pārdevēja ir inguna ja stāv ar muguru?norāde par vārdu parasti ir uz krūtīm .un vēl kurš no visiem senukai ?p.s. flīžu konsultants jūs nevarēs pakonsultēt par krāsu un otrādi

č Čipis 24.05.2020

Pirmkārt- Kāds te sakars flīzēm ?
Otrkārt- skaidri ar latviešu burtiem ir rakstīts : " viņa man norādīja atrašanās vietu , bet vēlamo konsultāciju nesaņēmu.

M Mego izmeklētājs 24.05.2020

Tatad kundze zinaja kur atrodas krasas ,bet iespejams vina neatbild par krāsām bet par flīzēm ,kā flīžu konsultants var nokonsultet jūs par krāsu īpašībām?

č Čipis 24.05.2020

Tas par kuru senukai , ir jau noziņots vadībai. Senukai atrodas priedaines iela 37. Ja jau vēlaties zināt.

K Klients45566 24.05.2020

Ārprāts tagad Ingūna nevarēs gulēt pa naktī.
Kā tew nenobucoja kajas ka KLIENTAM😆😆😆😆😅😅😅😅

č Čipis 25.05.2020

Šeit es tikai noziņoju tieši par viņu. Bet kas notiek vispār, jūs nezināt. Tāpēc lieki pa pogām variet nospiest, un droši atļauties savām ikdienas aktivitātēm . Jo jūsu zināšanai tā nav pirmā reize . 😬😅

č Čipis 25.05.2020

Esmu strādājis šādā nozarē. Līdz ar to arī zinu ir primārais šāda veida uzņēmumā. Tāpēc ej vien tālāk un nerunā par ko nezini. 🙂

K Klients45566 22 st atpakaļ

Ko tad nestrādā vairs izdzina ka nemāki klientus apkalpot?🤣🤣🤣🤣🤣🤣

K Klients45566 22 st atpakaļ

Vai labāk sēdēt uz pabalstiem ka tu, un gudri tēlot ka esi varonis bet pats zini ka esi bailīgs kā apšu lapa.

A audi123 1 d atpakaļ

Izlasot visus komentarus,varu secinat,ka neapmierinatais klients,kurs pec komentariem neizklausas pec klienta ir cilveks ar mazvertibas kompleksu un nepieprasitam ambicijam.Esmu priedaines Senkuai veikala regulari iepircies ar gimeni un draugiem,tai skaita krasu nodala kur pardevejas prasme stradat un apkalpot klientus ir perfekta un profesionala.Drizuma atkartoti apmeklesu so veikau,noteikti griezisos krasu nodala ar planotajiem krasosanas darbiem pie pardevejas kas prot un saprot ka profesionali palidzet.Telefoniski aprakstot pardevejas izskatu un pardeveja ir liela auguma un nesa brilles info centrs darbiniece nosauca pardevejas vardu Inguna.Klientiem kam ir vajadziga profesionala palidziba vai pareiza produkta izvelu drosi varu ieteikt griesties pie sis pardevejas.Esmu parsteigts par tadu negodigu komentari, Dr.Valters Sveps.

A audi123 1 d atpakaļ
pateiciba

Atnakot vakara majas, izlasot sudzibu par priedaines senukai krasu nodalu biju soka. Vairak ka gadu celot maju braucu tonet un pielasit krasas ieksdarbiem un fasadei braucu tikai pie jusu specialista, sieviete superigi pemekle krasas laipni apkalpo un kad gaidiju savu rindu lai vina mani apkalpotu sapratu ka daudzi klienti brauc tikai pie vinas lai smuki piemekletu toni. Ne reizi neesmu dzirdejis lai pardeveja butu nekorekta. Visi pazistami celtnieki ir sajusma par pardevejas spejam un darba attieksmi, vardu sakot visu zin un iesaka to labako. Dzeks kas to rakstija, tur nav viss kartiba ar domasanu. Ivars stenbergs.

S Sudzibas.lv Admin 1 d atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S sgv 16 st atpakaļ

Kāda sakritība - ienākt pēc darba portālā "sūdzības" un trāpīt uz sūdzības tieši par mīļāko pārdevēju...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes